За апошнія тры месяцы года карыстальнікі з нашай краіны зрабілі амаль 6,5 млрд пошукавых запытаў на AlіExpress — гэта значыць, амаль па 700 запытаў у пераліку на кожнага жыхара краіны. Што яны шукалі найбольш актыўна?
Сярод лідараў рэйтынгу ёсць як цалкам чаканыя, так і значна менш відавочныя пазіцыі. Напрыклад, не стала сюрпрызам папулярнасць запытаў «навушнікі» (2-е месца) і «навушнікі бесправадныя» (4-е месца): іх беларусы актыўна заказвалі на працягу ўсяго года. Тое ж самае можна сказаць і пра пульсаксіметры (прыбор для вымярэння насычанасці крыві кіслародам): гэты запыт трапіў на 6-е месца ў спісе самых папулярных.
На трэцяй пазіцыі рэйтынгу апынуўся пошукавы запыт xіaomі: розную тэхніку гэтага брэнда жыхары Беларусі ведаюць досыць добра і даўно — і актыўна заказваюць на анлайн-версіі ўсходняга рынку. Як і прадукцыю кампаніі Apple, уключаючы яе самыя актуальныя навінкі і аксесуары да іх: запыт «чахол на айфон 11» апынуўся ў рэйтынгу сярод самых папулярных на 5-м месцы.
Напярэдадні Новага года многія пазіцыі ў рэйтынгу былі прысвечаны прыгажосці і ўпрыгажэнням. Так, на сёмым радку рэйтынгу размясціўся пошукавы запыт «гель-лак для пазногцяў», на восьмым — «пярсцёнкі», а на дзясятым — «касметыка». А запытам, які заняў першае месца ў рэйтынгу папулярнасці, аказаліся «завушніцы». Іх шукалі 29 мільёнаў разоў за апошні квартал года.
Сяргей КУРКАЧ
Бягучы год багаты на сенсацыйныя навіны аб дасягненнях штучнага інтэлекту.
Пра тое, чым вызначаецца якасць праекта на тэлебачанні, ці магчыма пераняць сакрэт чужога поспеху і як не выгарэць у няспынным руху.