Вы тут

Адашкін: Нацыянальны медыяплэер дапаможа прыцягнуць максімальную ўвагу аўдыторыі да радыё


Нацыянальны медыяплэер дапаможа прыцягнуць максімальную ўвагу аўдыторыі да радыё, сказаў галоўны рэдактар «Радыё МІР», выканаўчы дырэктар Асацыяцыі індустрыі радыёвяшчання Аляксей Адашкін на прэс-канферэнцыі, перадае БЕЛТА.


Звяртаючыся да калег, ён адзначыў, што яны сумесна могуць стварыць нацыянальны медыяплэер. «Шмат хто з нашых радыёстанцый маюць уласную праграму ў інтэрнэце, але калі мы зробім агульную глабальную беларускую нацыянальную платформу, дзе будуць прадстаўлены ўсе радыёстанцыі, у тым ліку і рэгіянальныя, то мы зможам прыцягнуць максімальную ўвагу нашай аўдыторыі і да радыё, і да гэтай платформы. У Расіі і Украіне такія платформы зусім нядаўна былі рэалізаваны», — падкрэсліў Аляксей Адашкин.

«У мінулым годзе мы стварылі Асацыяцыю індустрыі радыёвяшчання. Хочацца адзначыць, што радыё Беларусі — гэта дастаткова высокаканкурэнтнае асяроддзе, у адным толькі Мінску 23 радыёстанцыі, у Гомелі — 21, у Брэсце, Гродне і Магілёве — па 16. І кожная з іх лічыць сябе найлепшай і імкнецца прыцягнуць як мага больш слухачоў, рэкламадаўцаў. Мне здаецца, што сярод беларускіх СМІ радыё развіваецца вельмі дынамічна з-за вялікай канкурэнцыі. У мінулым годзе з’явіўся Clubhouse, але нават ён не змог перамагчы наша радыё як сродак масавай інфармацыі. І ўсе сучасныя тэндэнцыі, у тым ліку максімальнае выкарыстанне інтэрнэту, анлайн-платформаў, мы як СМІ можам выкарыстоўваць менавіта ў сваю карысць і станавіцца лепш», — дадаў выканаўчы дырэктар.

Дырэктар «Радыус FM» Алена Трашчынская падтрымала ідэю стварэння нацыянальнага медыяплэера. «Я думаю, што гэта пісьменнае рашэнне. У ХХІ стагоддзі мы павінны прысутнічаць не толькі ў радыёпрымачах, але і на ўсіх даступных пляцоўках. Гэта будзе зручна для любога слухача з любой прылады: смартфона, планшэта, камп’ютара. Да таго ж усе радыёстанцыі будуць сабраны ў адным месцы», — звярнула ўвагу яна.

У сваю чаргу дырэктар Energy FM Юрый Цароў падзяліўся нямецкім вопытам. «З 2014 года падобныя глабальныя радыёплэеры ёсць у Еўропе: зарадзіўся ён у Брытаніі, затым з’явіўся ў Германіі, Аўстрыі, Ірландыі. Сам радыёплэер з’яўляецца бясплатным, ніхто з спажыўцоў не плаціць за запампоўку дадатку. Станцыі самі падзяляюць гэты бюджэт — штогод плацяць нейкія невялікія ўнёскі на платформу, якая павінна падтрымліваць іх тэхнічна. У той жа Германіі гэта праграма працуе ў электронных кнігах і смарт-TV. Акрамя таго, яны такім чынам падымаюць цікавасць да рэгіянальных радыёстанцый. Напрыклад, калі чалавек едзе на іншы канец краіны, то праз гэты плэер можа атрымліваць навіны з свайго роднага горада», — распавёў Юры Цароў.

Прэв'ю: pixabay.com

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Больш за 100 прадпрыемстваў прапанавалі вакансіі ў сталіцы

Больш за 100 прадпрыемстваў прапанавалі вакансіі ў сталіцы

А разам з імі навучанне, сацпакет і нават жыллё.

Эканоміка

Торф, сапрапель і мінеральная вада: якія перспектывы выкарыстання прыродных багаццяў нашай краіны?

Торф, сапрапель і мінеральная вада: якія перспектывы выкарыстання прыродных багаццяў нашай краіны?

Беларусь — адзін з сусветных лідараў у галіне здабычы і глыбокай перапрацоўкі торфу.

Грамадства

Адкрылася турыстычная выстава-кірмаш «Адпачынак-2024»

Адкрылася турыстычная выстава-кірмаш «Адпачынак-2024»

«Мы зацікаўлены, каб да нас прыязджалі».