У Беларусі супрацоўнікаў на новым месцы працы зараз можна адаптаваць з дапамогай чат-бота, паведамілі агенцтву «Мінск-Навіны» у кампаніі IBA Group, якая прадставіла сваю распрацоўку пад назвай ZBot. Як растлумачылі спецыялісты, карпаратыўны чат-бот працуе на аснове штучнага інтэлекту. Ён не стоміцца адказваць на ўсе пытанні пачаткоўцаў у любы час сутак і пакажа ўсе неабходныя схемы або відэяінструкцыі.
Чат-бот пакрокава пазнаёміць з усімі момантамі, якія трэба ведаць з першых дзён працы: як наладзіць абсталяванне, дзе падпісваць дакументы, якія кафэ ёсць каля офіса і т. д. Выкананне аднаго задання па адаптацыі займае не больш за 2-3 хвілін, што дазваляе супрацоўніку не адцягвацца ад асноўных спраў.
Пры гэтым чат-бот не проста дае заданні супрацоўніку, але таксама збірае і аналізуе атрыманую ў працэсе адказаў інфармацыю: што было незразумела, выклікала здзіўленне, дапамагло больш за ўсё, якія пытанні яшчэ засталіся, а што можна было б змяніць.
Мяркуецца, што выкарыстанне чат-ботаў дазволіць разгрузіць кіраўнікоў і HR-спецыялістаў. Гэта асабліва актуальна для кампаній, куды рэгулярна прыходзіць вялікая колькасць пачаткоўцаў: IT-сфера, рэтэйл, лагістыка, страхаванне.
Адаптацыя праз чат-ботаў стала асабліва актуальнай у перыяд маштабнага пераходу на працу з дому. Падчас пандэміі COVID-19 шматлікія кампаніі мінімізуюць асабістыя зносіны і пераводзяць супрацоўнікаў на ўдаленку, што патрабуе і новых падыходаў у працэсе адаптацыі пачаткоўцаў.
Фіналістка праекта «Акадэмія талентаў» на АНТ — пра творчасць і жыццё.
Амаль тысяча дзвесце чалавек сабраліся, каб вырашаць найважнейшыя пытанні развіцця краіны.
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.