Вы тут

«Важныя тэхналогія і каманда». Акуловіч аб эфектыўным прасоўванні кантэнту


Важныя тэхналогія і каманда. Пра гэта на II Форуме медыйнай супольнасці Беларусі «Рэгіянальныя медыя ў лічбавай прасторы: вопыт, праблемы, перспектывы» заявіла Ірына Акуловіч, генеральны дырэктар УП «БелТА», перадае БелТА.

Фота БелТА

Выступаючы на форуме, дзе прадстаўнікі беларускіх СМІ маюць рэальную магчымасць абмяняцца досведам, абмеркаваць трэнды сучаснай журналістыкі і падзяліцца ідэямі паспяховага прасоўвання дзяржаўнага інфармацыйнага прадукту, Ірына Акуловіч адзначыла, што апошнім часам БелТА значна адфарматавала сваю працу з улікам запытаў спажыўцоў інфармацыі. Запушчаныя новыя праекты, стаўка зроблена на мультымедыйны фармат. «У нас зусім невялікая каманда. Але сёння над мультымедыйнымі праектамі працуюць усе. Відэа здымаюць усё — фотакоры, карэспандэнты, аддзел па асвятленні дзейнасці Прэзідэнта. Таму што мы разумеем, што, выкарыстоўваючы відэакантэнт, мы можам атрымаць нашмат большую аддачу».

Ірына Акуловіч акцэнтавала ўвагу, што змяненне падыходаў да працы па прасоўванні інфармацыйнага прадукту тут жа прынесла адчувальны вынік. «За апошні год колькасць падпісчыкаў нашага ютуб-канала вырасла са 100 тыс. да 630 тыс. А ўцягнутасць павялічылася амаль у 5 разоў. За паўгода канал выйшаў у лідары па ўцягнутасці сярод дзяржаўных СМІ і ўзначальвае рэйтынг самых праглядаемых каналаў краіны, абыйдучы па праглядам вядучыя тэлеканалы. Штодня кантэнт БелТА глядзяць каля 200 тыс. гледачоў (на сайце тыя ж лічбы — каля 200 тыс. унікальных карыстальнікаў). Агульная колькасць праглядаў толькі за 5,5 месяца гэтага, 2022 года складае 158 млн. Прычым кожны чацвёрты глядач аддае перавагу прагляду з субтытрамі. Субтытры на канале (на англійскай і нямецкай мовах) сталі ўкараняць з чэрвеня 2021-га, за гэты час пераведзеныя сотні ролікаў, якія ўбачылі гледачы больш чым у 50 краінах свету», — пазначыла эфектыўнасць працы гендырэктар БелТА.

Ірына Акуловіч таксама дадала, што ў сучасных умовах перанасычанага інфармацыяй медыярынку важна не проста валодаць кантэнтам, але і правільна яго прасоўваць. «Многія кажуць: у вас эксклюзіў, Прэзідэнцкі кантэнт. Гэта так. Гэта самае цікавае відэа для ўсіх. Але яшчэ пару гадоў таму на яго праглядах былі зусім іншыя лічбы. Гэта значыць, што мы не ўмелі яго прасоўваць правільна. І не ўмелі правільна працаваць і з іншымі відэа», — заявіла Ірына Акуловіч.

Таксама кіраўнік галоўнага інфармагенцтва краіны адзначыла, што на дадзены момант грамадска-палітычны кантэнт — адзін з найбуйнейшых сегментаў інфармацыйнага рынку, і гэта трэба разумець, працуючы ў гэтым ключы без права на памылку. «Мы праводзілі аналіз-фактычна на 40% больш вырабляецца яго сёння ў параўнанні нават з мінулым годам. Супраць нашай краіны зараз працуюць буйныя сусветныя СМІ. Вялікія карпарацыі і велізарныя бюджэты. Наша задача — казаць аб галоўным. Мы з вамі самі фарміруем сваю аўдыторыю — тэмамі, экспертамі, падачай матэрыялу, фарматам. Для грамадска-палітычнага кантэнту асабліва важная і рэпутацыя. Адзін промах, можа, і даруюць, а вось далей, якім бы стромкім ні быў кантэнт, да яго ўжо не будзе даверу. Акрамя таго, нашы апаненты вельмі ўважліва сочаць за ўсім, што мы з вамі робім. Любая дробязь становіцца падставай для артыкулаў і разбору памылак і чыноўнікаў, і дзяржаўных СМІ. Таму трэба пераправяраць крыніцы інфармацыі, усе факты, вывучаць спікераў на прадмет іх дасведчанасці і кваліфікацыі», — падкрэсліла гендырэктар БелТА.

Падводзячы вынік свайго выступлення, Ірына Акуловіч звярнулася да ўдзельнікаў форуму, прадстаўнікоў самых розных беларускіх СМІ з пажаданнем актыўна развівацца і не баяцца новых форм працы, у тым ліку ў Інтэрнэце.

«У кожнай сеткі свае правілы. І яны ўвесь час мяняюцца. Не бойцеся эксперыментаваць. Не бойцеся вучыцца, не бойцеся памыляцца. І калі невялікі па мерках інфармагенцтваў БелТА атрымоўваецца абыходзіць найбуйнейшыя расійскія медыяхолдынгі, то ўсё нам з вамі па плячы. Трэба толькі «ўперціся і выстаяць», — рэзюмавала гендырэктар БелТА.

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Пачым сёння прадаюць лісічкі, чарніцы і лясную суніцу?

Пачым сёння прадаюць лісічкі, чарніцы і лясную суніцу?

Карэспандэнт «Звязды» патаргавалася на рынках.

Калейдаскоп

«Баграціён». Што вы ведаеце аб найбуйнейшай ваеннай аперацыі ў гісторыі? Тэст

«Баграціён». Што вы ведаеце аб найбуйнейшай ваеннай аперацыі ў гісторыі? Тэст

У ходзе аперацыі савецкая армія разграміла групу армій «Цэнтр» Вермахта.