У Маскоўскай міжнароднай выставе тэхнікі для пасажырскіх перавозак і гарадской мабільнасці, якая праходзіць з 29 лістапада па 1 снежня ў сталіцы РФ, удзельнічае кампанія МАЗ. У арсенале прадпрыемства — «антысанкцыйны» электробус і тралейбус трэцяга пакалення, паведамілі ў прэс-службе МАЗа.
Першая навінка, якую прадстаўляе прадпрыемства, — «антысанкцыйны» электробус, выкананы выключна з расійскіх і беларускіх камплектуючых. Дэталі інтэр’еру і экстэр’ера, пластык і абліцавальныя матэрыялы, шыны, камплектуючыя электраабсталявання, светлавыя лініі, інфармацыйныя табло, клімат-сістэма выраблены ў Рэспубліцы Беларусь. Масты, электрарухавік і акумулятарныя батарэі, а таксама цягавае абсталяванне з сістэмай кіравання рухавіком, цягавыя акумулятарныя батарэі і мультыплексная сістэма — расійскай вытворчасці.
Таксама ў «антысанкцыйным» электробусе ўстаноўлены абноўленая панэль прыбораў і лічбавай дысплей. Гэта па-ранейшаму эрганамічная панэль — «подыум», якая змяняе сваё становішча разам з рулявым колам.
Другая навінка прадпрыемства — тралейбус трэцяга пакалення, сабраны цалкам з беларускіх камплектуючых. Ствараўся ён на базе электробуса. З прычыны ліквідацыі шахты рухавіка колькасць пасадачных месцаў было павялічана да 34. А шкленне задняй сценкі машыны дазволіла зрабіць салон больш светлым.
Таксама ў гэтай мадэлі выкарыстоўваецца новы тып перагародкі з магчымасцю выхаду кіроўцы ў салон тралейбуса, што з’яўляецца абавязковым патрабаваннем некаторых заказчыкаў.
Фота: МАЗ
Спампаваўшы яго, можна даведацца інфармацыю аб будучай пенсіі: ваш страхавы стаж, найменні работадаўцаў і час, які вы ў іх адпрацавалі, узносы, якія выплачвае работадавец.
Вядучыя анколагі расказалі пра новыя метады лячэння, якія яшчэ нядаўна былі недаступныя, а сёння выратоўваюць жыцці пацыентам.
Працягваем сачыць за развіццём паводкавай сітуацыі.
Леанід Дзмітрыевіч стаў сапраўдным класікам беларускага жывапісу.