Нацыянальны цэнтр маркетынгу 8 чэрвеня арганізуе для беларускіх экспарцёраў вебінар «Актуальныя пытанні маркетынгу ў лічбавым асяроддзі: ад крэатыўных ідэй да продажаў. Трэнды, інструменты, аналітыка», паведамілі БелТА ў НЦМ.
У якасці спікера выступіць вядучы выкладчык Webcom Academy, бізнес-трэнер, аўтар навучальных курсаў па інтэрнэт-маркетынгу і PR у сацыяльных сетках Сяргей Кузьменка.
У ходзе мерапрыемства ўдзельнікі змогуць разабрацца, што такое лічбавы маркетынг, даведацца, якія існуюць бізнес-логікі для дасягнення ключавых паказчыкаў эфектыўнасці работы, якія мэты і задачы стаяць перад сучасным прадпрыемствам у лічбавай асяроддзі і інш.
Для бясплатнага ўдзелу неабходна прайсці анкетаванне і накіраваць запоўненыя анкеты на пошту адукацыйнага цэнтра: seminar@ncmps.by.
Прэв’ю: БелТА
Бяспека рэальная, віртуальная, у навальніцу і на адлегласці.
Яшчэ нядаўна поле сланечніку здавалася нам дзіўнай з'явай.
«Эфект шафёра» лічыцца адной з распаўсюджаных ментальных пастак.
Хто здолее змяніць гісторыю ці змяніцца пад яе ўплывам?