Вы тут

Нацыянальны стыль папулярны сярод кітайскіх спажыўцоў


Летась кітайскія спажыўцы з вялікім энтузіязмам куплялі айчынныя тавары, сачылі за папулярнымі тэндэнцыямі ў краіне, а таксама дэталёва вывучалі нацыянальны стыль, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».


У Кітаі ўвесь час з’яўляюцца папулярныя прадукты айчыннай вытворчасці з элементамі традыцыйнай культуры і этнічнымі асаблівасцямі: ад адзення, ежы, паўсядзённых культурных і творчых тавараў да эксперыментальнага спажывання, а менавіта пражывання і турызму. Шматлікія тавары, якія ўключаюць у сябе элементы музея Гугун, горада Дуньхуана, культуры Саньсідуй (археалагічная культура позняга неаліту і ранняга бронзавага веку (2800–800 гг. да н. э. э.), выяўленая ў раёне горада Чэнду), трактата «Шанхайцзін» («Каталог гор і мораў» — старажытнакітайскі трактат, які апісвае рэальную і міфічную геаграфію Кітая і суседніх земляў і насялялых тамака стварэнняў), дванаццаці сімвалаў жывёл для абазначэння гадоў каляндарнага цыкла, карыстаюцца вялікай папулярнасцю сярод кітайскай моладзі. 

Нашэнне ханьфу (ханьскае нацыянальнае адзенне), заварванне чаю ў агменю і іншыя віды вольнага часу таксама сталі рамантыкай па-кітайску, і шырока любімыя маладымі кітайцамі. Падчас заварвання чаю ў агмені некалькі сяброў збіраюцца вакол з хурмой і цукровым мандарынам, а таксама з арахісам, салодкай бульбай і іншымі «прадуктамі, якія можна падсмажыць». Пры заварванні выкарыстоўваюцца пліта, чайнае начынне, творы каліграфіі і жывапісу, ствараецца элегантная атмасфера ў кітайскім стылі, у спажыўцоў фарміруецца адчуванне цырыманіяльнасці. Паводле дадзеных платформы электроннай камерцыі JD. com, у снежні мінулага года колькасць пошукавых запытаў па ключавых словах «заварванне чаю ў агмені» ўзрасла на 200 працэнтаў у адносінах да аналагічнага паказчыка годам раней, а аб’ём транзакцый, звязаных з адпаведнымі таварамі, павялічыўся на 100 працэнтаў.

Згодна са звесткамі Кітайскага міжнароднага цэнтра электроннага гандлю (CIECC), у мінулым годзе, у дзень глабальнага штогадовага распродажу 11 лістапада, сярод 20 найбуйнейшых брэндаў рознічнага анлайн-гандлю 11 былі кітайскімі маркамі. Паводле інфармацыі платформы Tmall, 11 лістапада 2023 года 402 брэнда на пляцоўцы Tmall прадалі тавары на суму больш за 100 мільёнаў юаняў. Сярод іх 243 маркі з’яўляюцца кітайскімі брэндамі, яны склалі 60 працэнтаў.

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Народнае прадстаўніцтва

Народнае прадстаўніцтва

Вясна гэтага года праходзіць у Беларусі пад знакам Усебеларускага народнага сходу ў яго новым статусе і якасці. 

Спорт

Павел Старасвецкі: «Зоркі, здольныя ззяць на сусветным узроўні, павінны загарацца ў рэгіёнах»

Павел Старасвецкі: «Зоркі, здольныя ззяць на сусветным узроўні, павінны загарацца ў рэгіёнах»

У новай рубрыцы «Малыя адрасы вялікага спорту» пастараемся растлумачыць, чаму ўся Беларусь жыве спортам у прамым сэнсе гэтага слова.

Грамадства

Хаменка выбраны намеснікам старшыні Савета Рэспублікі восьмага склікання

Хаменка выбраны намеснікам старшыні Савета Рэспублікі восьмага склікання

Ён выбраны таемным галасаваннем з выкарыстаннем бюлетэняў.