Штодня каля 9 мільёнаў пасылак перавозяцца паміж Кітаем і іншымі краінамі, дазваляючы спажыўцам хутчэй і зручней здзяйсняць пакупкі па ўсім свеце, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
За мінулыя пяць гадоў аб’ём трансгранічнага электроннага гандлю ў Кітаі вырас у больш як 10 разоў. Сёлета ў першым паўгоддзі знешнегандлёвы абарот у трансгранічнай электроннай камерцыі КНР склаў 1,22 трыльёна юаняў, што на 10,5 працэнта больш у параўнанні з аналагічным паказчыкам у мінулым годзе, тэмпы росту былі на 4,4 працэнтнага пункта вышэй, чым агульны аб’ём знешняга гандлю Кітая ў той жа перыяд.
Кампанія Sinhai ў горадзе Баадзін правінцыі Хэбэй з’яўляецца прадпрыемствам па экспарце ПК лістоў. Работнік кампаніі Ян Пэйцінь сказаў, што ў першай палове гэтага года аб’ём продажаў вырас прыкладна на 20% у параўнанні з аналагічным паказчыкам у мінулым годзе, маштаб заказаў на новую прадукцыю павялічыўся на 10%. Новая прадукцыя — гафрыраваная плітка ПК займае амаль 30% на рынку Цэнтральнай Азіі. Платформа трансгранічнай электроннай камерцыі значна садзейнічала развіццю дзейнасці кампаніі.
Замежныя склады дазваляюць ажыццяўляць дастаўку ў той жа дзень. «Аформіўшы замову анлайн, можна атрымаць кітайскі тавар у адзін і той жа дзень», — такі досвед пакупак шматлікіх спажыўцоў за межамі Кітая ў апошнія некалькі гадоў. Дастаўка кітайскіх тавараў у дзень заказу магчыма дзякуючы складам, якія знаходзяцца за межамі КНР. Прадпрыемствы, якія займаюцца экспартам, адпраўляюць тавары партыямі на замежныя склады для ажыццяўлення мясцовых продажаў і размеркавання. Замежныя склады з’яўляюцца асноўнай гарантыяй хутчэйшай дастаўкі тавараў, набытых на платформах трансгранічнай электроннай камерцыі.
Віцэ-прэзідэнт кампаніі ZTO па міжнародных аперацыях Лі Пэн сказаў: «Яшчэ восем гадоў таму мы пачалі развіваць замежныя склады, гэта не толькі паскарае экспрэс-дастаўку, аптымізуе сабекошт, звязаны з арэндай і працоўнай сілай, але і забяспечвае вяртанне, абмен і пасляпродажнае абслугоўванне, паляпшаючы досвед спажыўцоў і падвышаючы каэфіцыент канверсіі пакупак». Паводле яго слоў, зараз кампанія аптымізуе будаўніцтва інтэлектуальнага склада.
Што тычыцца мадэрнізацыі прамысловасці, у якасці прыкладаў можна прывесці кампанію Hisense і вытворцу электрамабіляў Nezha Automobile, якія дабіліся прыкметных вынікаў на міжнародным рынку дзякуючы тэхналагічным інавацыям і ўмацаванню сілы брэнда.
Дзякуючы перадавым перавагам Hisense у тэхналогіі стварэння дысплеяў ужыванне прадукцыі кампаніі ў міжнародных спартыўных мерапрыемствах, у тым ліку на Кубку Еўропы па футболе, не толькі павялічыла продажы, але і палепшыла імідж брэнда. Генеральны дырэктар кампаніі Hisense у Германіі Хоў Лу сказаў, што сёлета ў першым паўгоддзі доля продажаў тэлевізараў Hisense працягвала павялічвацца, сукупная доля продажаў на рынку Германіі дасягнула 12,9 працэнта. Ён таксама дадаў, што дзякуючы ітэратыўным інавацыям у тэхналогіі па стварэнню дысплеяў Hisense стала афіцыйным партнёрам Кубка Еўропы ў галіне сістэмы відэадапамогі арбітрам, дапамагаючы ім прымаць больш дакладныя рашэнні.
Кітайскі вытворцаў электрамабіляў Nezha Automobile ажыццявіў значны рост экспарту дзякуючы інтэлектуальнаму вытворчаму працэсу, а таксама глыбокім даследаванням у вобласці аўтамабіляў на новых крыніцах энергіі. Кампанія плануе і далей пашыраць глабальную сетку продажаў і абслугоўвання, а таксама прасоўваць працэс інтэрнацыяналізацыі ўсяго галіновага ланцужка. Генеральны дырэктар Nezha Automobile Чжан Юн адзначыў, што са студзеня па чэрвень былі экспартаваны каля 17,7 тысячы аўтамабіляў на новых крыніцах энергіі.
Гэты паказчык перавысіў аб’ём замежных паставак за ўвесь мінулы год.
Па словах Чжан Юна, сёлета кампанія працягне ўдасканальваць афіцыйны вэб-сайт, звязаны з замежным маркетынгам, платформу кіравання замежнымі дылерамі і мабільны дадатак для работы з карыстальнікамі. Акрамя гэтага, кампанія працягвае пашыраць сетку продажаў і абслугоўвання, а таксама прасоўвае выхад галіновага ланцужка за мяжу за кошт сваёй прадукцыі.
Пытанняў і праблем, якія стаяць перад кіраўніцтвам арганізацыі, нямала.
Напярэдадні прафесійнага свята педагогаў у Нацыянальным прэс-цэнтры абмеркавалі імідж настаўніка, усебаковае развіццё студэнтаў педагагічных ВНУ і новыя праекты.
Цэны на ліквіднае жыллё ў сталіцы выраслі на 5 працэнтаў.