Намеснік прэм’ер-міністра Віктар Каранкевіч азнаёміўся з мадэлямі тэхнікі, якая выпускаецца, і агледзеў будаўнічую пляцоўку новай аўтобуснай вытворчасці Мінскага аўтамабільнага завода. Аб гэтым паведамілі БелТА ў прэс-службе прадпрыемства.
Сярод прадстаўленых на выставе мадэляў — турыстычны аўтобус МАЗ 350, цягач з юбілейнай серыі МАЗ-54402L, электробус МАЗ 303Е22 і электрагрузавік МАЗ-4381ЕЕ. Генеральны дырэктар Мінскага аўтамабільнага завода Валерый Іванковіч на прыкладзе прадстаўленых навінак расказаў, як на МАЗе працуе праграма імпартазамяшчэння. Сярод мадэляў — транспарт, які працуе як на традыцыйных відах паліва, так і на электрычнай цязе. Было адзначана галоўнае — попыт на тэхніку ёсць. Напрыклад, падпісаны заказ на выраб доследна-прамысловай партыі з 10 адзінак турыстычных аўтобусаў МАЗ 350, а тры электрагрузавікі МАЗ-4381ЕЕ хутка будуць накіраваны ў розныя беларускія арганізацыі для доследнай эксплуатацыі. Спецыялісты МАЗа будуць збіраць водгукі для далейшага ўдасканалення мадэлі. Арганізуюць і сэрвіснае абслугоўванне.
Віцэ-прэм’ер таксама заслухаў даклады адказных асоб за рэалізацыю маштабнага праекта па будаўніцтве аўтобуснай вытворчасці. Віктару Каранкевічу наглядна расказалі і паказалі, дзе будуць знаходзіцца будучыя вытворчыя ўчасткі цэха. Абмеркавалі тэрміны здачы ў эксплуатацыю аб’екта, графік паставак і мантажу абсталявання. Было адзначана, што кіраўніцтвам горада і прадпрыемства прымаюцца ўсе меры, каб будаўніцтва ішло ў адпаведнасці з устаноўленым планам.
Супрацоўнікі Мінпрыроды расказалі, якая карысць ад дрэў у горадзе.
Восень для спецыялістаў аграрнай галіны — час падводзіць вынікі, і сёлета яны годныя.
У поўным аб’ёме задаволена патрэба краіны ў калійных і каменных солях, торфе, сапрапелі, будаўнічым камені, падземных водах.