Тэмпы рамонту і рэканструкцыі аўтамабільных дарог у Беларусі зніжацца не будуць, заявіў журналістам на палях Міжнароднага спецыялізаванага форуму «Беларускі транспартны тыдзень — 2024» міністр транспарту і камунікацый Беларусі Аляксей Ляхновіч, перадае БелТА.
«У бягучым годзе выходзім на вялікія лічбы па рамонце і рэканструкцыі аўтамабільных дарог — больш за 5 тыс.км. у наступным годзе тэмпы зніжаць не плануем», — праінфармаваў Аляксандр Ляхновіч.
Паводле яго слоў, такія падыходы падтрыманы на ўзроўні ўрада і кіраўніка дзяржавы, яны таксама знайшлі адлюстраванне ў праекце бюджэту, які знаходзіцца на стадыі ўзгаднення. «Лічбы не меншыя, чым сёлета. Нават крыху больш», — сказаў міністр.
У першую чаргу праводзіцца работа па ўдасканаленні інфраструктуры ў напрамку партоў Санкт-Пецярбурга. У прыватнасці, дарожныя службы прыступілі да рэканструкцыі дарогі Мінск-Віцебск, дзе будзе павышана апорная здольнасць дарожнага пакрыцця да 11,5 т на вось, што дасць магчымасць не ўводзіць Летнія абмежаванні на рух велікагрузаў. Развіццё гэтага транспартнага калідора працягнецца. Гаворка ідзе аб трасе Р46 ад мяжы Расійскай Федэрацыі да Полацка і Ад Полацка ў бок Мінска, дзе прадугледжана мадэрнізацыя.
Таксама Аляксандр Ляхновіч праінфармаваў аб далейшых планах капітальнага рамонту аўтамабільных дарог. Цяпер фармуецца адпаведная праграма. Адзін з кірункаў — адысці ад абмежаванняў, якія ўводзяцца ў вяснова-летні перыяд, на дарогі, якія вядуць да буйных прамысловых прадпрыемстваў краіны. Гэта дазволіць зрабіць больш эканамічнай перавозку грузаў. У цэлым акцэнт будзе зрушаны з новага будаўніцтва ў бок капітальных рамонтаў.
Прэв’ю: БелТА
Восень для спецыялістаў аграрнай галіны — час падводзіць вынікі, і сёлета яны годныя.
6 кастрычніка архівісты адзначылі сваё прафесійнае свята.
У поўным аб’ёме задаволена патрэба краіны ў калійных і каменных солях, торфе, сапрапелі, будаўнічым камені, падземных водах.