У Беларусі разглядаецца магчымасць арганізацыі перавозак пасажыраў у сельскай мясцовасці па запыце, паведаміў на пасяджэнні круглага стала «аўтамабільныя перавозкі пасажыраў: парадак, бяспека, даступнасць, канкурэнцыя — курс на павышэнне якасці паслуг» начальнік аддзела развіцця перавозак і ліцэнзавання ўпраўлення аўтамабільнага і гарадскога пасажырскага транспарту Міністэрства транспарту і камунікацый Юрый Хаданёнак, перадае БелТА.
Юрый Хаданёнак адзначыў, што ў Рэспубліцы асаблівае месца адводзіцца ўдасканаленню маршрутнай сеткі. Вывучаецца попыт насельніцтва, уносяцца карэкціроўкі ў працу транспарту. У адрас аблвыканкамаў, Мінскага гарвыканкама і аператараў пасажырскіх перавозак з пачатку года паступіла звыш 900 зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, каля 70% з іх наўпрост тычыліся функцыянавання маршрутнай сеткі. Узнімаліся пытанні адкрыцця новых, унясення змяненняў у дзеючыя маршруты, павелічэння колькасці курсіруемага транспарту і інш.
«Чвэрць ад агульнай колькасці зваротаў вырашаны станоўча для заяўнікаў і ўлічаны аператарамі. У большасці застаюцца нявырашанымі пытанні транспартнага абслугоўвання населеных пунктаў з мінімальным і няўстойлівым пасажырапатокам. У якасці аднаго з варыянтаў вырашэння гэтых праблем можа быць выкарыстаны замежны вопыт арганізацыі аўтамабільных перавозак пасажыраў у сельскай мясцовасці па запыце. Фактычна такія аўтамабільныя перавозкі выконваюцца па тыпу» сацыяльнага таксі«, — распавёў Юрый Хаданёнак.
Паводле яго слоў, адна з магчымых мадэляў была прадстаўлена 9 верасня на пасяджэнні Савета па аўтамабільным гарадскім пасажырскім транспарце Каардынацыйнай транспартнай нарады краін-удзельніц СНД. «Асноўны ўпор зроблены на выкарыстанне адпаведнага мабільнага дадатку. Таксама дапускаецца арганізацыя перавозкі па званку патэнцыйнага пасажыра», — адзначыў Юрый Хаданёнак.
Маршруты такіх перавозак і месцы пасадкі-высадкі пасажыраў (як абсталяваныя прыпыначныя пункты, так і не забароненыя ПДР) усталёўваюцца аператарам. Перавозкі выконваюцца як аўтобусамі малой ёмістасці, так і легкавымі аўтамабілямі.
«Разам з тым у гэтым пытанні неабходна правесці дадатковыя даследаванні і пралічыць з улікам эканамічнай выгады, магчымых рызык і наступстваў увядзення такога віду перавозак», — дадаў Юрый Хаданёнак.
Рэалізацыя такіх падыходаў патрабуе дастатковага ўзроўню цыфравізіцыі тэхналагічных працэсаў, выкарыстання магчымасцяў сучасных інфармацыйных тэхналогій для каардынацыі, кантролю і кіравання рухам, маніторынгу пасажырскіх патокаў, аўтаматызацыі аплаты праезду, аператыўнага інфармавання і інш. У гэтай сувязі Мінтранс зацікаўлены ў зваротнай сувязі, узаемадзеянні з перавозчыкамі.
Круглы стол «Аўтамабільныя перавозкі пасажыраў: парадак, бяспека, даступнасць, канкурэнцыя — курс на павышэнне якасці паслуг» — адно з мерапрыемстваў Міжнароднага спецыялізаванага форуму «Беларускі транспартны тыдзень — 2024».
Цэны на ліквіднае жыллё ў сталіцы выраслі на 5 працэнтаў.
Ці варта бацькам падымаць трывогу, калі дзіця захапілася гэтым відам спорту?
Укараняюцца інавацыйныя тэхналогіі ў практыку работы дзіцячых садкоў.