Кітайскія ўлады заклікалі адпаведныя анлайн-платформы выправіць алгарытмы кіравання, якія могуць эксплуатаваць работнікаў дастаўкі, перадае «Сіньхуа».
Гэтыя намаганні з’яўляюцца часткай кампаніі, запушчанай Канцылярыяй Цэнтральнай камісіі па справах кіберпрасторы і шэрагам іншых ведамстваў. Як вынікае з распаўсюджанага паведамлення камісіі, гэтая кампанія накіравана супраць неналежных алгарытмічных сістэм, якія ўшчамляюць інтарэсы карыстальнікаў і работнікаў інтэрнэт-індустрыі.
Згодна з дакументам, улады маюць намер змагацца са скарачэннем часу дастаўкі, што часта прыводзіць да павелічэння нагрузкі на работнікаў, якія спрабуюць пазбегнуць затрымак, і служыць прычынай больш частых парушэнняў правілаў дарожнага руху і аварый.
Адпаведныя анлайн-платформы павінны зрабіць празрыстымі правілы работы сваіх алгарытмаў, уключаючы адзнаку часу і планаванне маршрутаў, а таксама аператыўна разглядаць звароты работнікоў аб затрымках, выкліканых некантралюемымі фактарамі, такімі як дарожна-транспартныя здарэнні і складаныя ўмовы надвор’я.
Кампанія, якая працягнецца да лютага наступнага года, ахоплівае і іншыя анлайн-кампаніі, уключаючы відэаплатформы і платформы шопінгу. Яна накіравана ў тым ліку на вырашэнне такіх хвалюючых інтэрнэт-карыстальнікаў праблем, як стварэнне «інфармацыйнага кокана» з дапамогай рэкамендацый аднастайнага кантэнту і цэнавая дыскрымінацыя на аснове вялікіх даных з фарміраваннем розных цэн на адны і тыя ж тавары для розных карыстальнікаў.
«Гэта не толькі пра бізнес, але і пра чалавечыя адносіны».
«Нашы работы — жывыя, з энергетыкай любові і дабра».