«Вельмі важна, каб прадпрыемствы больш актыўна працавалі на рынкі Еўропы. Для нас гэта вельмі сур'ёзная задача, хоць пакуль не ўдаецца вырашыць яе так хутка, як хацелася б. Каб прадукцыя прадпрыемстваў была адпаведнай якасці, неабходна інвеставаць у абсталяванне і тэхналогіі, праходзіць сертыфікацыю. Мы мэтанакіравана рухаемся ў гэтым напрамку, гэта наша мэтавая ўсталёўка, а не дыверсіфікацыя дзеля дыверсіфікацыі. Бо выхад на рынак краін Еўрасаюза азначае, што гэта прадукцыя высокатэхналагічная і канкурэнтаздольная. Калі яна прадаецца там, яна будзе прадавацца ўсюды».
Спасылкі
[1] https://zviazda.by/be/ekspert
[2] https://zviazda.by/be/tags/ekspert