Кожны трэнер павінен умець працаваць з дзецьмі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця. Пра гэта заявіў міністр адукацыі Андрэй Іванец на пасяджэнні сумеснай калегіі Міністэрства адукацыі і Міністэрства спорту і турызму «Аб удасканаленні дзейнасці Міністэрства адукацыі і Міністэрства спорту і турызму па развіцці школьнага і студэнцкага спорту», якое прайшло ў сталічнай школе № 59, перадае [1] БелТА.
«Мы павінны прыцягваць у фізічную культуру дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця. Можа быць, яны не стануць чэмпіёнамі, але тыя маленькія перамогі, якія яны атрымаюць у спартыўнай зале, спаборнічаючы ў тым ліку і са звычайнымі дзяцьмі, для іх, іх бацькоў стануць перамогай у жыцці, перамогай над сабой. Сёння мы вядзём працу, каб настаўнік, не толькі дэфектолаг, псіхолаг або сацыяльны педагог, але і кожны настаўнік-прадметнік умеў працаваць з дзецьмі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця. Сапраўды такімі ж навыкамі павінен валодаць і кожны трэнер», — сказаў Андрэй Іванец.
Міністр адукацыі падкрэсліў, што разам з гэтым неабходна павышаць і культуру інклюзіўнага выхавання. «У адпаведнасці з Кодэксам аб адукацыі мы рэалізуем найважнейшую стратэгічную лінію інклюзіўнай адукацыі, калі дзеці з асаблівасцямі знаходзяцца ў звычайных калектывах. Таму кожны бацька норматыповага дзіцяці павінен разумець, што ў калектыве знаходзіцца сапраўды такое ж дзіця, проста ледзь-ледзь асаблівы. Сапраўды такую ж лінію мы павінны праводзіць і калі нашы дзеці прыходзяць у спартыўныя секцыі, таму што гэта найважнейшы элемент іх сацыялізацыі, псіхічнага здароўя і пуцёўкі ў жыццё», — дадаў ён.
Фота: БелТА
Спасылкі
[1] https://www.belta.by/society/view/ivanets-kazhdyj-trener-dolzhen-umet-rabotat-s-detmi-s-osobennostjami-psihofizicheskogo-razvitija-556697-2023/
[2] https://zviazda.by/be/tags/andrey-ivanec
[3] https://zviazda.by/be/tags/adukacyya
[4] https://zviazda.by/be/tags/sport
[5] https://zviazda.by/be/tags/shkola