Адказваючы на пытанне аб тым, як у Адміністрацыі Прэзідэнта рэагуюць на факт таго, што частка грамадзян агучваюць свае праблемныя пытанні і адрасуюць звароты не традыцыйным чынам у пісьмовым выглядзе, а з дапамогай размяшчэння ў сацыяльных сетках, Дзмітрый Крутой сказаў: «Мы ўспрымаем гэта як дадзенасць. Вядома, гучаць галасы, што не трэба кідацца разглядаць кожны зварот у TikTok, таму што шмат правакатараў, шмат людзей, якія проста хочуць вывесці на эмоцыі або падняць рэйтынг тым каналам, на якія яны працуюць».
«У Прэзідэнта простая пазіцыя: мы павінны бачыць абсалютна ўсё інфаполе. Для нас няма важных і няважных инфоповодов. Таму мы апрацоўваем усе звароты, якія паступаюць. І ўжо з вопытам тых людзей, супрацоўнікаў, якія імі займаюцца, мы бачым, што сапраўды мае пад сабой нейкую сур’ёзную аснову, а што проста ідзе як хайпавая, фонавая гісторыя, — заявіў кіраўнік Адміністрацыі. — Наяўнасць сацсетак, TikTok і іншых сучасных формаў камунікацыі ўскладняе працу ў гэтым сегменце. Таму што ў велізарным масіве не хочацца выпусціць нешта важнае. Аднак мы апрацоўваем абсалютна ўсё. І гэтым здзіўляем, дарэчы, нашых суседзяў, якія кажуць: „Гэта толькі ў Беларусі магчыма, што вы прама ўсё чытаеце, усё глядзіце і на ўсё стараецеся рэагаваць“. Такія патрабаванні нашага лідара».