Здарэнне адбылося ўчора ўвечары. Як мяркуецца, адбылося гэта з прычыны дрэннага самаадчування пасажыркі. Гэтую сітуацыю па маніторах заўважыла дзяжурная па станцыі і абясточыла кантактную рэйку, якая знаходзіцца пад платформай. Гэтым яна прадухіліла паражэнне пасажыркі ад удару токам напружаннем 825 вольт і прыняла меры да спынення цягніка, які прыбывае.
Пасажырку аператыўна паднялі на платформу, была выклікана хуткая медыцынская дапамога.
Адна з самых небяспечных сітуацый у метро — падзенне пасажыра на пуці і паражэнне яго токам ад кантактнай рэйкі. Апынуўшыся на пуцях, нельга хавацца пад бок платформы і спрабаваць самастойна абрацца наверх. Уздоўж краю платформы праходзіць кантактная рэйка пад высокай напругай. Не набліжаючыся да яго, трэба хутка прайсці да месца спынення галаўнога вагона цягніка. Гэта дасць магчымасць машыністу своечасова затармазіць. Арыенцірамі, куды ісці, паслужаць люстэрка на платформе і дарожныя гадзіннікі. На пуцях(ці на пуцявой сцяне) размешчана чорна-белая рэйка, перад якой цягнік заўсёды спыняецца. Трэба зайсці за яе і чакаць работніка метрапалітэна, які выведзе вас з тунэля. Калі вы патрапілі на пуці і цягнік ужо набліжаецца, трэба легчы ў латок паміж рэйкамі і не варушыцца. У гэтым выпадку цягнік, нават накрыўшы вас, не прычыніць шкоды. Ляжыце датуль, пакуль машыніст электрацягніка ці дзяжурны персанал станцыі не прыйдзе вам на дапамогу.
«Каб не адбылося падобнай сітуацыі, трэба не заходзіць за жоўтую лінію ў боку платформы. А лепш за ўсё знаходзіцца бліжэй да сярэдзіны платформы і рабіць пасадку ў склад, калі ён поўнасцю спыніўся», — адзначылі ў сталічнай падземцы.
Фота: «Мінск-навіны»