Вы тут

Пабачыць Вялікую Кітайскую


Вялікая Кітайская сцяна —​ самы пазнавальны сімвал Паднябеснай.


Даклад аб ступені дасведчанасці іншаземцаў у галіне кітайскай культуры за 2015 год выйшаў у Пекіне. У справаздачы сцвярджаецца, што ў спісе 18 кітайскіх культурных сімвалаў самае высокае прызнанне атрымала сярод іншаземцаў Вялікая кітайская сцяна, за ёй ідзе бамбук, а замыкаюць рэйтынг традыцыйная музычная драма "куньцюй" і кітайская гарэлка "байцзю", паведамляе "Жэньмінь жыбаа". Апытанне закранала  элементы кітайскай культуры ў шасці катэгорыях, сярод якіх — персанажы, філасофскія ідэі, мастацкія формы, каб вывучыць ступень разумення іншаземцамі кітайскай культуры. 

У якасці аб'екта даследавання была абрана група маладых людзей, рэспандэнты былі прадстаўлены пароўну мужчынамі і жанчынамі ва ўзросце ад 18 да 44 гадоў. У кожнай краіне было сабрана па 300 анкет, у агульнай складанасці было атрымана 3134 анкеты. Як паказала даследаванне, ступень знаёмства іншаземцаў з кітайскімі культурнымі знакамі становіцца ўсё больш высокім, аднак ступень пазнавальнасці розных катэгорый культуры знаходзіцца на розных узроўнях. Калі ўзяць 5 балаў за вышэйшую адзнаку, самую высокую ступень пазнавальнасці атрымалі культурныя сімвалы гуманітарных рэсурсаў — 3,13 бала, самая нізкая дасведчанасць аб культурных сімвалах сярод кітайскіх персанажаў — толькі 2,03 бала. 

У дакладзе падкрэсліваецца, што замежная моладзь мае досыць моцнае імкненне да вывучэння кітайскай культуры. Пры гэтым культурны турызм (73,2%) і міжасобасныя абмены (73,1%) лічацца лепшымі спосабамі для замежнай моладзі дакрануцца да кітайскай культуры. Асноўным каналам інфармацыі аб кітайскай культуры для маладых іншаземцаў стаў інтэрнэт, яго доля складае 62,9%, тэлебачанне — 12,2%, зносіны з сям'ёй або сябрамі — 10%. У дакладзе адзначаецца, што іншаземцы  больш схільныя да ўдзелу ў кітайскіх культурных мерапрыемствах пры дапамозе інтэрнэту, яны спасцігаюць кітайскую культуру пры дапамозе сацыяльных медыя. 

Аднак распаўсюджванне кітайскай культуры за мяжой цяпер у асноўным адбываецца пры дапамозе такіх мерапрыемстваў, ініцыяваных кітайскім урадам, як выступленні, арт-фестывалі і г.д., колькасць онлайн-мерапрыемстваў у сферы культуры адносна невялікая, яны аднастайныя, чаго відавочна недастаткова для належнага распаўсюджвання культуры, такім чынам адбылося зрушэнне канала далучэння іншаземцаў да кітайскай культуры.

Выбар рэдакцыі

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.