З яе дапамогай карыстальнікі змогуць адсочваць адпраўленні, рабіць плацяжы, выклікаць паштовага кур'ера, паведаміў генеральны дырэктар Белпошты Уладзімір МАТУСЕВІЧ.
Кліентам прадпрыемства таксама стануць больш даступныя паслугі паштаматаў — устройстваў для адпраўкі і атрымання пасылак. Комплексы ўжо тэсціруюцца спецыялістамі. На першым этапе ў Мінску з'явіцца 11 такіх устройстваў. У далейшым плануецца пашырыць сетку паштаматаў да 20.
Сёлета прадпрыемства будзе актыўна ўдзельнічаць у інтэрнэт-гандлі. Уладзімір Матусевіч патлумачыў, што ў хуткім часе яны наладзяць супрацоўніцтва з шэрагам краін СНД, у першую чаргу з Расіяй, каб арганізаваць магчымасць набыцця беларускіх тавараў, у тым ліку непасрэдна на інтэрнэт-пляцоўцы Белпошты.
«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».
Што за таемнымі дзвярыма?