Адпаведныя выпрабаванні праводзяць у Чэнду.
"Кітай вывучае магчымасць распрацоўкі суперхуткаснага чыгуначнага цягніка, які будзе здольны развіваць хуткасць да 1500 кіламетраў у гадзіну", - заявіў галоўны прафесар Паўднёва-заходняга транспартнага універсітэта ў Чэнду правінцыі Сычуань Чжан Вэйхуа, перадае "Жэньмінь жыбаа" анлайн".
Як паведаміў Чжан Вэйхуа, на выпрабавальнай платформе Паўднёва-заходняга транспартнага ўніверсітэта, якая предсталяет сабой вакуум-дрот даўжынёй 1500 метраў з розным паніжаным атмасферным ціскам, можна праводзіць выпрабаванні мадэляў транспартных сродкаў пры розных умовах для магнітнай левітацыі, у тым ліку і пры ўмовах высокатэмпературнай звышправоднасці. Хуткасць выпрабаванняў перавышае хуткасць гуку, тэарэтычна чакаецца дасягненне хуткасці ў 1500 км/г.
Да канца 2017 года працягласць высакахуткаснай чыгункі, якая эксплуатуюцца ў Кітаі, дасягнула 25 тыс. км, што прыблізна складае 2/3 ад усіх высакахуткасных чыгуначных магістраляў свету. Максімальная разліковая хуткасць - 350 - 380 км/г, колькасць цягнікоў дасягае 5200. Кітай насамрэч стаў высакахуткасны чыгуначнай дзяржавай.
На думку Чжан Вэйхуа, у будучыні высакахуткасны рэйкавы транспарт на магнітнай левітацыі стане асноўным напрамкам развіцця тэхналогіі рэйкавага транспарту. Услед за імклівым развіццём тэхналогіі магнітнай левітацыі развітых краін, у тым ліку Японіі і ЗША, хуткасць з'яўляецца фокусам канкурэнцыі ў гэтай галіне. Па словах Чжан Вэйхуа, у Чэнду будуецца самая хуткая ў свеце вакуумная высокатэмпературная звышправодзячая мадэль магнітнай падвескі. Чакаецца, што да канца гэтага года яна будзе цалкам пабудавана і ўведзена ў эксперыментальную эксплуатацыю. Паводле наяўных дадзеных, дыяметр гэтай вакуумнай выпрабавальнай лініі складае 4.2 метра, працягласць - 140 м. Эксперыменты будуць праводзіцца ва ўмовах паніжанага атмасфернага ціску. Дно выпрабавальнай прылады будзе пакрыта спецыяльным высокатэмпературным звышправодным матэрыялам.
Нізкая тэмпература на базе вадкага азоту дазволіць дасягнуць лепшага эфекту звышправоднасці і магнітнай падвескі. Вышыня падвескі - 10 міліметраў, якая нясе цяжар - 200 кг, выпрабавальная хуткасць дасягне 400 км/г. Чжан Вэйхуа таксама адзначыў, што па выніках тэставання, аперацыйнае асяроддзе з малым супрацівам на аснове «магнітнай левітацыі + вакууму» эфектыўна павялічыць хуткасць будучага высакахуткаснага чыгуначнага транспарту. У адпаведнасці з такім прагрэсам, да красавіка 2021 года Кітай зможа дасягнуць выпрабавальнай хуткасці ў 1500 км/г.
«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».
Што за таемнымі дзвярыма?