Беларуская чыгунка да 2025 года плануе набыць 30 электрацягнікоў. Пра гэта паведаміў сёння на брыфінгу начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў, які прымае ўдзел у пятым злёце машыністаў БЧ у Магілёве, перадае БЕЛТА.
"Мы зацікаўлены ў тым, каб прадастаўляць камфортныя ўмовы для перамяшчэння пасажыраў і скарачаць час іх знаходжання ў дарозе, а для гэтага трэба праводзіць мадэрнізацыю і пастаянна абнаўляць рухомы састаў, - адзначыў начальнік БЧ. - Мы плануем на працягу бліжэйшых двух гадоў звязаць усе абласныя цэнтры новым маторвагонным рухомым саставам. Пастаўлена таксама задача на працягу года скараціць час руху паміж Мінскам і абласнымі цэнтрамі на 15-20 хвілін і ўкласціся ў 2,5 гадзіны. Складанасць складаюць толькі зносіны з Гродна з-за вялікай аддаленасці горада ад сталіцы ".
Беларуская чыгунка заключыла кантракт з АТ "PESA Bydgoszcz" на пастаўку шасці дызель-цягнікоў шасцівагоннай састаўнасці (пастаўка ў 2019-2020 гадах). "Мы прапрацоўваем ў цяперашні час пытанне з ЗАТ "Штадлер Мінск" пра пастаўку ў 2020-2021 гадах 10 электрацягнікоў пяцівагоннай састаўнасці міжрэгіянальных і міжнародных ліній. Акрамя таго, да 2025 года плануецца набыццё 10 электрацягнікоў гарадскіх ліній і 10 электрацягнікоў рэгіянальных і міжрэгіянальных ліній эканомкласа, а таксама 20 дызель-цягнікоў рэгіянальных ліній эканамкласа", - распавёў Уладзімір Марозаў.
Сумесныя праекты ядзерных тэхналогій.