Вы тут

Попыт на дамы на колах


Кітайскія падарожнікі аддаюць перавагу аўтатурызму.


Як паведаміў намеснік начальніка Упраўлення па распрацоўцы рэсурсаў Міністэрства культуры і турызму КНР Дань Гансін, попыт на адпачынак на прыродзе пастаянна расце, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн»

Аўтатурызм і дамы на колах дзякуючы сваім перавагам вялікай прасторы пры мінімальных зборах карыстаюцца ўсё большай папулярнасцю сярод людзей. Згодна статыстычных дадзеных, у 2019 годзе доля падарожжаў на аўтамабілях па ўсёй краіне склала 64% ва ўнутраным турызме. Большасць кітайскіх кампаній па лізінгу аўтатранспарту перайшлі ад арэнды аўтамашын для груп да аўтамабіляў для самастойных паездак. У перавагах падарожнікаў адбыліся змены, аўтатурызм становіцца самым папулярным відам. Разам з гэтым, паездкі на кароткія адлегласці з’яўляюцца асноўнымі відамі падарожжаў, а моладзь — галоўнай групай сярод кітайцаў, якая атрымлівае асалоду ад аўтамабільнымі паездкамі.

Кітайская акадэмія турызму і сумесная лабараторыя вялікіх дадзеных па турызме кампаніі Ctrip у сакавіку апублікавалі даследванне «15 паездак, якія варта выявіць і пачаць: справаздачу аб вывучэнні пераваг кітайцаў падарожнічаць пасля пандэміі». Згодна з гэтым дакладам, больш за 90% апытаных адзначылі, што пасля эпідэміі яны гатовыя падарожнічаць унутры краіны, асноўным выбарам сталі прыгарадныя раёны, паездкі на кароткія і доўгія адлегласці ўнутры Кітая, менавіта яны склалі 24%, 43% і 23% адпаведна. 
Паводле апытанняў, пасля эпідэміі самастойны турызм апынуўся самым папулярным сярод рэспандэнтаў, 45%, 37% выбралі адпаведна звычайныя групавыя туры і сучасныя групавыя туры (а менавіта прыватныя групы, самастойныя паездкі з мінімальнай дапамогай турагентаў, туры на месцы прызначэння).
Згодна з дакладам Кітайскай акадэміі турызму і сумеснай лабараторыі вялікіх дадзеных па турызме кампаніі Ctrip, аўтамабільныя падарожжы сталі самым галоўным выбарам кітайцаў, што спрыяла аднаўленню турызму ўнутры краіны. Падчас майскіх святочных дзён колькасць браняванняў аўтамабіляў на платформе Ctrip павялічылася прыкладна на 10% у параўнанні з аналагічным перыядам летась.

Паводле дадзеных Кітайскай акадэміі турызму, падчас свята Драконавых лодак (Дуань) у гэтам годзе сярэдні радыус падарожжаў турыстаў склаў 111.5 км, а сярэдні радыус месцаў для адпачынку — 13.5 км, гэтыя два паказчыкі знізіліся на 18.3% і 19.3% адпаведна ў параўнанні з аналагічнымі паказчыкамі падчас выхадных дзён з нагоды Дня працы.
Вывучаючы сітуацыю ў першай палове 2020 года, эпідэмія аказала вялікі структурнае ўплыў на турыстычны рынак, гаворка ідзе аб узроставай структуры. Паводле дадзеных Ctrip, моладзь становіцца асноўнай сілай у турызме. Аўтамабільныя паездкі маладых людзей становяцца галоўным відам падарожжаў на турыстычным рынку.

Выбар рэдакцыі

Палітыка

Другі дзень УНС: усе падрабязнасці тут

Другі дзень УНС: усе падрабязнасці тут

У парадку дня — зацвярджэнне Канцэпцыі нацбяспекі і Ваеннай дактрыны.

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.