Па меры імклівага развіцця трансгранічнага электроннага гандлю кітайскія аператары паскоранымі тэмпамі пашыраюць геаграфію сваёй прысутнасці, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
Напрыканцы мінулага года кітайскі маркетплейс Pinduoduo запусціў у Паўночнай Амерыцы міжнародную платформу электроннай камерцыі Temu, якая сёлета ў сакавіку адкрылася таксама ў Аўстраліі і Новай Зеландыі. Па паведамленні прадстаўніка Pinduoduo, да цяперашняга часу праз Temu вышлі на сусветны рынак звыш 10 тысяч кітайскіх прадпрыемстваў, якія выпускаюць самыя розныя катэгорыі тавараў у вытворчым сектары, уключаючы адзенне, лічбавыя прадукты, бытавую тэхніку, аксэсуары, цацкі і іншую прадукцыю.
Электронная гандлёвая пляцоўка TikTok Shop, якая належыць кітайскай кампаніі ByteDance, заявіла аб запуску функцыі анлайн-гандлёвага цэнтра ў Тайландзе, Філіпінах і на іншых тэрыторыях Паўднёва-Усходняй Азіі.
Сёлета платформа трансгранічнай электроннай камерцыі AliExpress інтэрнэт-гіганта Alibaba прапанавала паўднёвакарэйскім карыстальнікам новы сэрвіс — Choice, які адразу стаў адной з самых папулярных пляцовак электроннай камерцыі ў краіне. Як вядома, AliExpress абслугоўвае пакупнікоў з больш чым 220 краін і рэгіёнаў свету, працуючы на 18 мовах.
З пашырэннем прысутнасці на міжнародным рынку кітайскія платформы электроннага гандлю ўвесь час удасканальваюць свае паслугі. Напрыклад, AliExpress сумесна з лагістычнай кампаніяй Cainiao стварыла 28 замежных складоў агульнай плошчай звыш 860 тыс. кв. м у дзевяці краінах і рэгіёнах свету, аказаўшы прадпрыемствам, якія займаюцца трансгранічным электронным гандлем, дапамогу ў вырашэнні лагістычных праблем.
Прадстаўнік Pinduoduo таксама паведаміў, што Temu прапануе прадпрыемствам, якія выходзяць на сусветны рынак, комплекснае рашэнне, якое ахоплівае паслугі ў сферах моўнага забеспячэння, стандартаў на прадукцыю, абароны правоў на інтэлектуальную ўласнасць, юрыдычнай дапамогі і арбітражу.
Як адзначыў віцэ-прэзідэнт Кітайскай асацыяцыі гандлю паслугамі Чжун Цзэюй, Кітай мае высокую міжнародную канкурэнтаздольнасць у галіне трансгранічнага электроннага гандлю і займае першае месца ў свеце па маштабе рынку трансгранічнай электроннай камерцыі, інавацыйнай актыўнасці і ўзроўню лічбавізацыі.
З мастацтвам па жыцці.
Баявое ўзаемадзеянне найвышэйшага ўзроўню.
«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».