Латэ з авакада і какосам, з загусцелым тофу, амерыкана з кітайскай слівай умэ, з жэньшэнем, які змяняе колер напою, з водарам ружы і лічы. Усё гэта можна замовіць у кітайскіх кавярнях, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
Некаторыя ўстановы шукаюць натхненне ў кітайскіх рэгіянальных кухнях. Напрыклад, у горадзе Юньчэн правінцыі Шаньсі папулярнасцю карыстаецца амерыкана з карычневым шаньсійскім воцатам. Кававы рынак у Паднябеснай дынамічна развіваецца, ён прыцягвае прадстаўнікоў іншых галін для супрацоўніцтва і стварэння новых прадуктаў. Выдатны таму прыклад — вытворца сродкаў традыцыйнай кітайскай медыцыны, аптэчная сетка «Тунжэньтан», якая выпусціла серыю кававых напояў з аздараўленчым эфектам, у тым ліку латэ з ягадамі годжы і каву з пладамі архата.
Падобная крэатыўнасць стала асноўным напрамкам развіцця кававага рынку Кітая, і ў яе знайшліся як супернікі, так і прыхільнікі. Хтосьці лічыць, што гэта ўсяго толькі рэкламны выкрут, а хтосьці захоўвае да арыгінальнай прадукцыі аб’ектыўнае адкрытае стаўленне.
Кававая культура займае асаблівае месца ў жыцці Шанхая. Па словах уладальніка адной з тутэйшых кавярняў, такая разнастайнасць напояў магчыма толькі ў тым выпадку, калі ў горадзе вялікая колькасць адпаведных устаноў, шырокае кола аматараў кавы і выгадныя цэны на прадукцыю.
З’яўленне вялікай колькасці арыгінальных кававых напояў адлюстроўвае працэс адаптацыі кавы ў Кітаі, якая з’явілася ў краіне больш чым сто гадоў таму, а цяпер у маленькім кубку змешваюцца кітайская і заходняя культура.
Фіналістка праекта «Акадэмія талентаў» на АНТ — пра творчасць і жыццё.
На гэтым тыдні Цяльцы будуць проста незаменныя ўсюды, дзе іх ведаюць.
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.