Вы тут

Каля $70 млн патрацілі беларусы на відэагульні ў 2018 годзе


У канцы студзеня даследчыкі кампаніі NewZoo абнавілі метадалогію ацэнкі індустрыі відэагульняў і абвясцілі новую статыстыку. Згодна з ёй, гадавы даход гэтага сегмента ў Беларусі за 2018 год склаў $69,3 млн. Гэта на 8 % больш, чым у 2017 годзе, калі беларусы патрацілі на відэагульні $64,2 млн.


У міжнародным спісе са 100 краін, жыхары якіх выдаткавалі на камп'ютарныя «цацкі» больш за ўсё грошай у 2018 годзе, Беларусь заняла 68-е месца і размясцілася паміж Сербіяй ($74 млн) і Пуэрта-Рыка ($67 млн). А вось ва Усходняй Еўропе наша краіна заняла 11-е месца, апярэджваючы Харватыю ($60 млн) і Літву ($52 млн).

Адзінай галіной індустрыі, у якой зафіксавана зніжэнне даходу, з'яўляюцца браўзерныя (анлайнавыя) гульні. У параўнанні з 2017 годам прыбытак ад іх скараціўся на 6,1 %, а кансольныя (на гульнявых прыстаўках) гульні, наадварот, паказалі рост на 10 %. Таксама актыўна растуць даходы ад гульняў на смартфонах і планшэтах — на 9 % і 9,3 % адпаведна.

«Тэмпы росту індустрыі ў нашай краіне не саступаюць астатнім краінам Усходняй Еўропы, дзе сукупны даход ад відэагульняў таксама вырас у сярэднім на 8 % і склаў 3,8 мільярда долараў, — каментуе справаздачу Іван Жывіца, прадстаўнік мінскага цэнтра распрацоўкі кампаніі Wargamіng. — Нязвыкла бачыць, што ў нас у краіне на першае месца па тэмпе росту выйшлі кансолі, нязначна апярэдзіўшы астатнія сегменты».

Найбольшай папулярнасцю ў нашай краіне карыстаецца гульня World of Tanks PC: на канец 2018 года было зарэгістравана больш за 2 млн уліковых запісаў.

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Уступленне ў дарослае жыццё — як выхад у космас

Уступленне ў дарослае жыццё — як выхад у космас

Псiхолаг тлумачыць, чаму паўза пасля заканчэння школы — не трагедыя.

Эканоміка

Як вылечыць эканомiку ад каранакрызiсу?

Як вылечыць эканомiку ад каранакрызiсу?

Нягледзячы на тое што сучасны свет перажываў досыць шмат эканамiчных крызiсаў, той, што разгортваецца ў 2020 годзе, — унiкальны. 

Грамадства

Маладая актрыса Iрына Якавец: Нецiкавых роляў не iснуе

Маладая актрыса Iрына Якавец: Нецiкавых роляў не iснуе

Першым спектаклем, у якiм я ўзяла ўдзел, быў «Вясёлы Роджэр».

Грамадства

Андрэй Худык: Неабходная мабілізацыя ўсіх узроўняў улады, грамадства і бізнесу для сумесных дзеянняў па ахове прыроды

Андрэй Худык: Неабходная мабілізацыя ўсіх узроўняў улады, грамадства і бізнесу для сумесных дзеянняў па ахове прыроды

Ад таго, наколькі беражліва людзі ставяцца да прыроды, залежыць якасць іх жыцця, здароўе і нават дабрабыт.