Большасць з іх выходзяць у сетку праз мабільныя прылады.
Колькасць інтэрнэт-карыстальнікаў у Кітаі склала 829 млн чалавек, павялічыўшыся на 56,5 мільёна за мінулы год, перадае “Жэньмінь жыбаа” анлайн”.
Каэфіцыент распаўсюджвання Інтэрнэту сярод кітайскага насельніцтва вырас такім чынам да 59,6 працэнта з 55,8 працэнта ў 2017 годзе. Пра гэта паведаміў Інфармацыйны інтэрнэт-цэнтр Кітая, які прадставіў у Пекіне даклад аб стане развіцця кітайскага сегмента глабальнай сеткі.
Паводле прыведзеных у дакладзе дадзеных, кітайскія інтэрнэт-карыстальнікі ў мінулым годзе праводзілі ў сетцы ў сярэднім 27,6 гадзіны ў тыдзень, што на 0,6 гадзіны больш, чым у канцы 2017 года.
Асноўнымі прадстаўнікамі кітайскай інтэрнэт-аўдыторыі сталі навучэнцы, іх доля склала 25,4 працэнта па выніках 2018 года, на другім месцы - індывідуальныя прадпрымальнікі і прадстаўнікі свабодных прафесій (20 працэнта).
Аўтары дакладу падкрэсліваюць, што рост каэфіцыента распаўсюджвання Інтэрнэту адзначаўся ў мінулым годзе і ў гарадах, і ў сельскіх раёнах - адпаведна да 74,6 і 38,4 працэнта з 71 і 35,4 працэнта ў 2017 годзе.
Па выніках мінулага года доля карыстальнікаў, якія маюць доступ да Інтэрнэту праз мабільныя прылады, дасягнула 98,6 працэнта - да 817 млн чалавек, што на 64,33 млн больш, чым годам раней. Пры гэтым колькасць карыстальнікаў сэрвісаў мабільных плацяжоў павялічылася на 10,7 працэнта - да 583 мільёна чалавек. А тых, хто здзяйсняе пакупкі ў інтэрнэце, стала ў краіне на 14,4 працэнта больш - да 610 млн чалавек.
Фіналістка праекта «Акадэмія талентаў» на АНТ — пра творчасць і жыццё.
На гэтым тыдні Цяльцы будуць проста незаменныя ўсюды, дзе іх ведаюць.
Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.