Вы тут

Нашы «Флірты» паедуць у Славенію


На беларускім прадпрыемстве «Штадлер Мінск» выраблены першы кузаў дызель-цягніка FLІRT для славенскага дзяржаўнага чыгуначнага аператара. У найбліжэйшы час яго даставяць на завод Stadler у Польшчы для далейшых этапаў вытворчасці: зборкі і запуску.


Кантракт паміж кампаніяй Stadler і славенскім аператарам быў падпісаны ў красавіку мінулага года. Заказ на цягнікі змешанай цягі ўключае распрацоўку, вытворчасць і пастаўку 5 трохвагонных дызель-цягнікоў, 11 чатырохвагонных электрацягнікоў і 10 трохвагонных двухпавярховых электрацягнікоў. Усяго кантракт прадугледжвае опцыю на пастаўку 26 дадатковых цягнікоў, а кошт яго ацэньваецца прыкладна ў 170 мільёнаў еўра.

Некаторыя вытворчыя стадыі, такія як зварка і афарбоўка першых кузаваў для дызель-цягніка FLІRT DMU, ажыццяўляліся на прадпрыемстве «Штадлер Мінск». Кузавы пафарбаваныя ў адпаведнасці з дызайнам славенскага аператара і ўжо лёгка пазнаюцца на вытворчай пляцоўцы. Першы кузаў быў адпраўлены з Фаніпаля аўтамабільным транспартам на прадпрыемства Stadler у Польшчы для рэалізацыі далейшых вытворчых стадый.

Сяргей КУРКАЧ

Загаловак у газеце: Кааперацыя ў Еўропе

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Што трэба, каб пражыць даўжэй?

Што трэба, каб пражыць даўжэй?

Герыятр распавядае пра сакрэты доўгажыхароў і тое, што падаўжае наша жыццё.

Спорт

З агнём Еўрапейскіх гульняў карэспандэнт «Звязды» адправілася ў кар’еры

З агнём Еўрапейскіх гульняў карэспандэнт «Звязды» адправілася ў кар’еры

Сярод 450 шчасліўчыкаў, якім даверана несці факел з агнём ІІ Еўрапейскіх гульняў, аказалася наша Дар'я Лабажэвіч.

Грамадства

Будні сельскага ўрача

Будні сельскага ўрача

З якімі наступствамі аптымізацыі прыходзіцца яму сутыкацца падчас работы.