Вы тут

БЧ запусціла чат-бот у месанджарах Telegram, Viber і WhatsApp


На Беларускай чыгунцы запрацаваў яшчэ адзін канал сувязі з пасажырамі — чат-бот у месанджарах Telegram, Viber і WhatsApp, паведамілі ў прэс-цэнтры магістралі.


Фота: trainpix.org

З дапамогай яго ажыццяўляецца інфармацыйная падтрымка дыстанцыйных каналаў продажаў праязных дакументаў (праз інтэрнэт), сітуацыйная дапамога фізічна аслабленым асобам, а таксама дапамога ва ўрэгуляванні нестандартных сітуацый пры атрыманні пасажырамі паслуг чыгуначнага транспарту.

Знайсці віртуальнага суразмоўцу можна ў раздзеле “Кантакт-цэнтр” сайтаў rw.by, rasp.rw.by. Таксама можна набраць у палях пошуку Telegram - brail_bot, у Viber - brailbot. Да канца месяца чат-бот будзе працаваць у тэставым рэжыме.

Аналагічныя пытанні можна вырашыць таксама па нумары тэлефона 151 Кантакт-цэнтра Беларускай чыгункі, які запрацаваў на БЧ з 15 сакавіка.

У прэс-цэнтры магістралі нагадалі, што адзіны канал прадстаўлення інфармацыі даведачнага характару па правілах перавозак і паслугах, што аказваюцца на Беларускай чыгунцы, працуе ў кругласутачным рэжыме па нумары тэлефона 105.

Сяргей РАСОЛЬКА

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Ежа ці сімвал? Самы час зацікавіцца роспісам яек

Ежа ці сімвал? Самы час зацікавіцца роспісам яек

Карэспандэнт «Звязды» схадзіла на майстар-клас па стварэнні «пісанак».

Культура

Карэспандэнты «Звязды» пабывалі на начных здымках нацыянальнага кінапраекта

Карэспандэнты «Звязды» пабывалі на начных здымках нацыянальнага кінапраекта

Гісторыка-прыгодніцкая стужка пра Беларусь, беларуса-ваяра і беларуса-вучонага.

Спорт

Тры медалі ў беларусаў на этапе Кубка свету па скачках на батуце

Тры медалі ў беларусаў на этапе Кубка свету па скачках на батуце

Больш за 150 спарт­сме­наў з 36 кра­ін све­ту — гэта са­мыя моц­ныя ба­ту­тыс­ты су­час­нас­ці.