Вы тут

БЧ запусціла чат-бот у месанджарах Telegram, Viber і WhatsApp


На Беларускай чыгунцы запрацаваў яшчэ адзін канал сувязі з пасажырамі — чат-бот у месанджарах Telegram, Viber і WhatsApp, паведамілі ў прэс-цэнтры магістралі.


Фота: trainpix.org

З дапамогай яго ажыццяўляецца інфармацыйная падтрымка дыстанцыйных каналаў продажаў праязных дакументаў (праз інтэрнэт), сітуацыйная дапамога фізічна аслабленым асобам, а таксама дапамога ва ўрэгуляванні нестандартных сітуацый пры атрыманні пасажырамі паслуг чыгуначнага транспарту.

Знайсці віртуальнага суразмоўцу можна ў раздзеле “Кантакт-цэнтр” сайтаў rw.by, rasp.rw.by. Таксама можна набраць у палях пошуку Telegram - brail_bot, у Viber - brailbot. Да канца месяца чат-бот будзе працаваць у тэставым рэжыме.

Аналагічныя пытанні можна вырашыць таксама па нумары тэлефона 151 Кантакт-цэнтра Беларускай чыгункі, які запрацаваў на БЧ з 15 сакавіка.

У прэс-цэнтры магістралі нагадалі, што адзіны канал прадстаўлення інфармацыі даведачнага характару па правілах перавозак і паслугах, што аказваюцца на Беларускай чыгунцы, працуе ў кругласутачным рэжыме па нумары тэлефона 105.

Сяргей РАСОЛЬКА

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.