Вы тут

Кітай — сусветны лідар па працягласці высакахуткасных чыгунак


Адпаведная лічба перавысіла 22 тыс. км.


Статыстычныя дадзеныя сведчаць аб пастаянным развіцці высакахуткасных чыгунак у Кітаі. Да канца мінулага года працягласць магістраляў перавысіла 22 тыс. км - больш за 60% ад агульнай працягласці дзеючых высакахуткасных чыгунак у свеце, перадае "Жэньмінь жыбаа" анлайн"

КНР займае першае месца па гэтым паказчыку. Зараз высакахуткасныя чыгункі і іншыя чыгуначныя шляхі ўтварылі хуткую транспартную сетку працягласцю больш за 40 тыс. км. Генеральны дырэктар «Кітайскіх чыгунак» Лу Дунфу адзначыў, што ў цэлым сфармаваўся асноўны касцяк высакахуткасных чыгуначных «шляхоў з поўначы на ​​поўдзень і з захаду на ўсход». У гарадскіх агламерацыях у раёнах дэльт рэк Янцзы і Чжуцзян, а таксама ўздоўж Бахайскага заліва ўжо ўтварылася сетка высакахуткасных чыгунак. Ва ўсходняй, цэнтральнай, заходняй і паўночна-ўсходняй частках краіны высакахуткасныя чыгуначныя шляхі цалкам ўзаемазвязаны. 

Паводле статыстычных дадзеных кампаніі "Кітайскія чыгункі", ў 2016 годзе колькасць пасажыраў, перавезеных па нацыянальных чыгунках, склала 2 млрд. 770 млн. чалавек. Высакахуткасныя чыгуначныя магістралі ўжо сталі першым выбарам кітайцаў у паездках па краіне. Прафесар Універсітэта Тунцзі Сунь Чжан адзначыў, што пакрыццё тэрыторыі краіны высакахуткаснымі чыгуначнымі шляхамі пашыраецца. Дзякуючы развіццю гэтага транспарту атрымалася значна паменшыць адлегласці паміж рознымі раёнамі, гарадамі і пасёлкамі, прыкметна палепшылася сітуацыя з перамяшчэннем насельніцтва. Асаблівая ўвага варта надаецца транспартнаму злучэнню ў найменш развітых заходніх раёнах. З пачаткам эксплуатацыі высакахуткасных чыгунак значна скарацілася прасторава-часовая адлегласць з цэнтральнай і ўсходняй часткамі Кітая, што палегчыла рух людзей і гандлёва-эканамічныя кантакты. 

Кітай ўсебакова самастойна распрацоўвае тэхналогіі высакахуткасных чыгунак. Функцыянуюць звыш 2600 сасатаваў маторвагонных цягнікоў, па гэтым паказчыку КНР займае першае месца. Працягласць бяспечна эксплуатаваных ліній перавышае 5 млрд. 50 млн. км. Галоўны інжынер карпарацыі "Кітайскія чыгункі" Хэ Хуау адзначыў, што краіна ўжо знаходзіцца ў першых шэрагах у свеце па агульным тэхнічным узроўні чыгунак, па асобнай часткі тэхналогій КНР ўжо дасягнула перадавога сусветнага разраду. Высакахуткасныя чыгункі ўжо сталі ўзорам тэхналагічных інавацый Кітая.

Спецыяліст па дзяржаўных праектна-вышукальных работ Ван Юйцзэ сказаў, што Кітай пабудаваў высакахуткасныя чыгункі, якія могуць функцыянаваць пры розных кліматычных і геаграфічных умовах, а таксама ў адпаведнасці з рознымі патрэбамі транспарціроўкі, іх тэхнічны патэнцыял цалкам пацверджаны. Дзякуючы сеткаваму функцыянаванню высакахуткасных чыгуначных шляхоў кітайскім цягнікам ужо даўно не страшныя пясчаныя буры, высокія і нізкія тэмпературы. Больш за тое, ёсць магчымасць адаптаваць цягнікі ў адпаведнасці з прыроднымі ўмовамі і эканамічнымі асаблівасцямі геаграфічных месцаў, дзе яны будуць эксплуатавацца. 

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Пар­ты­зан­скі след у Бе­ла­рус­кай на­сту­паль­най апе­ра­цыі «Баг­ра­ці­ён»

Пар­ты­зан­скі след у Бе­ла­рус­кай на­сту­паль­най апе­ра­цыі «Баг­ра­ці­ён»

Ба­я­вое ўза­е­ма­дзе­ян­не най­вы­шэй­ша­га ўзроў­ню.

Грамадства

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.