Вы тут

Створана анлайн-гульня на тэму энергаэфектыўнасці


Злосныя пажыральнікі энергіі захапілі яго, прымушаючы нас шалёна марнаваць грошы. Але не ўсё страчана...


Анлайн-гульню «SaveMan» на тэму энергаэфектыўнасці стварыў калектыў Віцебскага дзяржаўнага прафесійна-тэхнічнага каледжа машынабудавання.

Прайсці аўтарызацыю гульцы могуць праз сацыяльныя сеткі. Зарэгістраваныя ўдзельнікі разам з супергероем SaveMan (Зберагальнікам) праходзяць 10 узроўняў і перамагаюць пажыральнікаў энергіі. Перасоўваючыся ад узроўню да ўзроўню, яны знаходзяць рашэнне ў сітуацыях, з якімі мы ўсе сутыкаемся ў паўсядзённым жыцці. Усяго прадугледжана 1000 пытанняў. Правільна на іх адказваючы, гульцы эканомяць віртуальныя грошы, выдаткаваць якія можна на развіццё свайго персанажа. Гульня зроблена ў жанры MMRPG, які дазваляе далучаць неабмежаваную колькасць анлайн-удзельнікаў.

Віцебскі дзяржаўны прафесійна-тэхнічны каледж машынабудавання з'яўляецца пілотным аб'ектам праекта ЕС / ПРААН «Энергаэфектыўнасць у школах».

nіkalaeva@zvіazda.by

Загаловак у газеце: Свет у небяспецы!

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.