Вы тут

Кітайскія спажыўцы выбіраюць айчынныя брэнды


У лідарах — Huawei і Xiaomi.


Кітайскія спажыўцы ўсё часцей аддаюць перавагу айчынным брэнды, бо ўстойлівы рост эканомікі Кітая павышае прывабнасць сваіх прадуктаў і паслуг. Аб гэтым сведчаць вынікі спецыяльнага даследвання, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».

Доля пошукавых запытаў па айчынных брэндах вырасла з 38 працэнтаў у 2009 годзе да 70 працэнтаў сёлета, адзначаецца ў сумесным дакладзе кітайскага пошукавага гіганта Baidu і навукова-даследчага інстытута.

На працягу названага перыяду спажывецкая цікавасць больш за ўсё выявілася да брэндаў электроннай прадукцыі, і вялікая колькасць айчынных прадпрыемстваў, такіх як Huawei і Xiaomi, умацавалі свае пазіцыі як унутры краіны, так і за мяжой.

Доля пошукавых запытаў па культурнай і забаўляльнай прадукцыі вырасла на 36 працэнтаў. Мясцовыя брэнды адзення, аўтамабіляў, касметыкі і прадуктаў харчавання таксама выклікалі цікавасць з боку кітайскіх спажыўцоў, у прыватнасці маладога пакалення.

Выбар рэдакцыі

Моладзь

Як трапіць у студатрад і атрымаць там новую спецыяльнасць?

Як трапіць у студатрад і атрымаць там новую спецыяльнасць?

Аб усіх тонкасцях працаўладкавання моладзі расказалі спецыялісты.

Грамадства

Чым захапіў патрыятычны форум «Калі мы адзіныя»

Чым захапіў патрыятычны форум «Калі мы адзіныя»

Сімвал яднання і незвычайны падарунак для Прэзідэнта.

Сям'я і дэмаграфія

Алеся Кузняцова: Любыя падзеі — гэта вынік выбару

Алеся Кузняцова: Любыя падзеі — гэта вынік выбару

«Калі людзі кажуць: „У мяне няма часу, каб займацца любімай справай“, мне хочацца запярэчыць, што хутчэй няма жадання».