Аўдыторыя і колькасць праглядаў тэлевізійнай версіі гала-канцэрта, прысвечанага святу Вясны (Чуньцзэ, традыцыйны кітайскі новы год па месяцовым календары), які трансляваўся ў пятніцу ўвечары сталі рэкорднымі, сведчаць рэйтынгі і статыстыка, перадае «Сіньхуа».
Канцэрт, які быў арганізаваны і трансляваўся ў прамым эфіры Кітайскай медыягрупай (СMG), паглядзелі каля 679 мільёнаў чалавек, што на 12,69 працэнта больш, чым летась. 250 млн. карыстальнікаў глядзелі прамую трансляцыю шоў з экранаў сваіх мабільных тэлефонаў, а агульная колькасць праглядаў канцэрта са смартфонаў дасягнула 420 млн, што адпаведна амаль на 38 і 57,6 працэнта больш у параўнанні з 2023 годам. Колькасць згадак мерапрыемства ў сацыяльных сетках перавысіла 16 мільярдаў разоў.
Глабальная тэлевізійная сетка Кітая (GCTN) у супрацоўніцтве з больш за 2100 медыя-структурамі арганізавала прамыя трансляцыі або рэпартажы аб шоў у прыкладна ў 200 краінах і рэгіёнах свету, якія паглядзелі больш за 800 млн разоў.
З мастацтвам па жыцці.
Баявое ўзаемадзеянне найвышэйшага ўзроўню.
«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».