Даследаванні фонду «Грамадская думка» паказалі, што жыхары Расіі ў пытанні куплі прадуктаў сталі больш давяраць сеткаваму рытэйлу.
Згодна з вынікамі сацапытанняў, 47% жыхароў краіны адпраўляюцца па пакупкі ў супер- і гіпермаркеты, 42% — у невялікія крамы, а 7% захоўваюць вернасць прадуктовым рынкам. Аргументамі на карысць супермаркетаў былі названы прывабныя цэны, вялікі асартымент, зручны графік працы, зніжкі і акцыі. Невялікія крамы любяць перш за ўсё таму, што яны знаходзяцца побач з домам. Некаторыя апытаныя распавялі, што там даюць прадукты ў доўг. У сваю чаргу, аматары рынкаў вялікай перавагай лічаць магчымасць патаргавацца.
Сумесныя праекты ядзерных тэхналогій.