Вы тут

Валерый Садоха, дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Міністэрства замежных спраў


Валерый САДОХА, дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Міністэрства замежных спраў:

«На тавары харчовай групы, якія Беларусь вырабляе ў вялікай колькасці, попыт захаваецца, бо ў асобных рэгіёнах пандэмія прывядзе да памяншэння сельскагаспадарчай вытворчасці. Пасля ажыўлення сусветнай транспартнай сістэмы павысіцца попыт і на беларускія нафтапрадукты. Улічваючы, што ў Беларусі практычна ўсе прадпрыемствы не спынялі сваю работу, краіна не адчуе тых выдаткаў, якія панясуць іншыя дзяржавы ў час аднаўлення вытворчасцяў, прыпыненых на перыяд каранціну. У сувязі з гэтым айчынная прадукцыя будзе больш канкурэнтаздольная».

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Крэпасць духу. 10 натхняльных храмаў Гродзеншчыны

Крэпасць духу. 10 натхняльных храмаў Гродзеншчыны

Гэта культурнае багацце прыцягвае ў краіну масу падарожнікаў. 

Грамадства

Як правільна аднаўляцца пасля COVID-19?

Як правільна аднаўляцца пасля COVID-19?

Нават у лёгкай форме перанесеная каранавірусная інфекцыя не праходзіць для арганізма бясследна.

Калейдаскоп

Усходні гараскоп на наступны тыдзень

Усходні гараскоп на наступны тыдзень

СТРАЛЕЦ. Ад таго, як сплануеце тыдзень, залежыць, ці паспееце завяршыць важныя справы. 

Грамадства

Як навучыць дзіця рацыянальна карыстацца грашыма? Парады псіхолага

Як навучыць дзіця рацыянальна карыстацца грашыма? Парады псіхолага

Дзіцяці абавязкова трэба ведаць: Што такое грошы? Навошта яны патрэбны?