Паводле апублікаванай «Справаздачы аб трэндах спажывання ў Кітаі за 2023 год», маладыя людзі гатовыя выдаткоўваць усё больш грошай на тавары і паслугі, якія дастаўляюць ім радасць і пазбаўляюць ад стрэсу, што прывяло да павелічэння прапановы ў гэтай сферы, перадае «Жэньмінь жыбаа» анлайн».
У справаздачы адзначаецца, што маладыя людзі купляюць вячэрнія навучальныя курсы, якія дапамагаюць зарадзіцца пазітыўнай энергіяй, носяць яркае адзенне для ўзняцця настрою, купляюць спінэры, кубікі Рубіка, «вадкіх» мішкаў.
Адным з самых папулярных тавараў сталі бранзалеты-чоткі. Колькасць пакупак бранзалетаў з сандалавага дрэва, золата, а таксама будыйскіх бранзалетаў павялічылася на 280, 115 і 87 працэнтаў адпаведна ў гадавым вылічэнні ў дзень распродажаў «11.11» на JD.com.
«Хованкі» — гульня, адноўленая з дапамогай тэхналогіі «Інтэрнэт+» стала новым трэндам. Для гульні не патрэбна спецыяльная экіпіроўка або веды, што зрабіла яе папулярнай для баўлення вольнага часу сярод моладзі пасля працы ці вучобы.
«Дапамінавы стыль адзення» — яшчэ адзін модны трэнд, які азначае стварэнне радаснага настрою з дапамогай яркіх і рознакаляровых камбінацый адзення. Яго сутнасць заключаецца ў тым, што высокая насычанасць фарбаў стварае пачуццё радасці. «Дапамінавая» каляровая гама таксама стала рухавіком у спажыванні касметыкі, наведвання рэстаранаў і набыцця калекцыйных фігурак.
З мастацтвам па жыцці.
Баявое ўзаемадзеянне найвышэйшага ўзроўню.
«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».