Вы тут

Прэм'ер прапанаваў удасканальваць сацыяльную сферу паступова


У чацвер Прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка прызначыў двух новых міністраў — адукацыі, а таксама працы і сацыяльнай абароны. У той жа дзень члены Прэзідыума Савета Міністраў Беларусі пазнаёмілі новапрызначаных асоб з калектывамі іх ведамстваў.


Андрэй КАБЯКОЎ, прэм'ер міністр, прадставіў калектыву Міністэрства працы і сацыяльнай абароны новага міністра Валерыя Малашку. Па яго словах, урад чакае ад кіраўніка Міністэрства працы і сацыяльнай абароны свежага погляду на праблемы сацыяльнай сферы. Кіраўнік Саўміна звярнуў увагу на неабходнасць удасканалення сістэмы, але пры гэтым падкрэсліў эвалюцыйнасць шляху. «Гаворкі пра карэнную ломку не ідзе, у нас такіх прэтэнзій да міністэрства, каб нешта ламаць, не было і, спадзяюся, не будзе. А вось эвалюцыйна ўдасканальваць работу трэба. На гэтым варта будзе засяродзіцца міністру і яго намеснікам», — адзначыў Андрэй Кабякоў.

Урад зацікаўлены ў здаровых ініцыятывах па каардынаванні рынку працы, сістэмы матэрыяльнага стымулявання работнікаў, разняволенні дзелавой ініцыятывы, забеспячэнні збалансаванасці пенсійнай сістэмы, укараненні новых форм сацыяльнага абслугоўвання, паведамляе прэс-служба Саўміна. «Першае патрабаванне — набрацца духу, дзесьці амаладзіцца і паглядзець на функцыянаванне сацыяльна-працоўнай сферы, работу цэнтральнага апарату міністэрства, мясцовых органаў па працы, занятасці і сацыяльнай абароне свежым, уважлівым позіркам для таго, каб максімальна ўзважана прадумаць, дзе работу можна аптымізаваць», — адзначыў кіраўнік урада.

У сваю чаргу, намеснік прэм'ер-міністра Наталля КАЧАНАВА, прадстаўляючы калектыву ведамства новага міністра адукацыі Ігара Карпенку, адзначыла, што сістэма адукацыі ў Беларусі добра выбудаваная. «Асноўнае пытанне, на якім робіцца акцэнт сёння, гэта эфектыўная работа кожнай установы — ці гэта дашкольная ўстанова адукацыі, вышэйшая навучальная ўстанова або ўстанова ў сістэме дадатковай, спецыяльнай адукацыі», — сказала віцэ-прэм'ер.

Пытанням матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння, будаўніцтва, рэканструкцыі, мадэрнізацыі і капітальнага рамонту школ больш увагі павінны ўдзяляць мясцовыя органы ўлады, адзначыла Наталля Качанава. Каардынуючую ролю ў гэтым мусіць займаць Міністэрства адукацыі. Разам з тым кожны кіраўнік у рэгіёне — у раённым цэнтры, у горадзе — павінен выразна ўяўляць, як будзе развівацца сістэма адукацыі ў плане адкрыцця або закрыцця школ, дзіцячых дашкольных устаноў. Калі прымаюцца такія рашэнні, яны павінны быць дакладна выверанымі і прадуманымі.

Вераніка ПУСТАВІТ

pustavіt@zvіazda.by

Загаловак у газеце: Змены да лепшага — праз эвалюцыю

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Пар­ты­зан­скі след у Бе­ла­рус­кай на­сту­паль­най апе­ра­цыі «Баг­ра­ці­ён»

Пар­ты­зан­скі след у Бе­ла­рус­кай на­сту­паль­най апе­ра­цыі «Баг­ра­ці­ён»

Ба­я­вое ўза­е­ма­дзе­ян­не най­вы­шэй­ша­га ўзроў­ню.

Грамадства

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.