Вы тут

BFW працягвае радаваць маштабамі


BFW працягвае радаваць маштабам: учора глядач убачыў калекцыі беларускіх, расійскіх і нават латышскіх дызайнераў.

IMG_7373
Першымі сваю дэбютную калекцыю прадставіў айчынны брэнд INDIA. Не сакрэт, што сёння нявесты больш выбіральныя, і крытычней падыходзяць да выбару сваёй галоўнай сукенкі. INDIA адчулі сучасны модны трэнд: гасцям паказу быў прадстаўлены свежы погляд на вясельную і вячэрнюю моду. Разлічаная на стыльных дзяўчат і жанчын, калекцыя ссунула рамкі класічнага вясельнага дызайну, прадставіўшы мінімалізм і геаметрыю, простыя чыстыя лініі і сілуэты.

IMG_7355
Дызайнер Таня Аржанава ў новым сезоне натхнілася ... рыбкамі! Нездарма яе новы твор называецца «Blue Fish»: блакітная рыба, лічыць Таня, як і сіняя птушка - прыносіць поспех. «Рыбін» прынт зроблены ўручную: яго дызайнер наносіла з дапамогай акрылавых фарбаў па канве. У калекцыі шмат летніх паліто, сукенак ніжэй калена, спадніц, штаноў, злёгку завужаную дадолу, камбінезонаў кароткіх і доўгіх, прамых сілуэтаў у сукенках, кроп-топах з спаднічку. Блакітны, белы, валошкавы і пясочны колеру, ассіметріі, натуральныя тканіны (лён, віскоза, бавоўна, паплін, неопрен) - усё гэта «Blue Fish» ад Tanya Arzhanova. Дарэчы, рыбкі ў многіх вобразах здымныя: любая дама зможа адчуваць сябе ў гэтым адзенні ўпэўнена.

Coo Culte - латвійскі брэнд лімітаванага адзення, падчас вырабу якога дызайнеры выкарыстоўвалі толькі высакаякасныя тканіны з Італіі, - нарэшце дабраўся да беларускага подыўма. Новая калекцыя - гэта дымчатая колеравая гама, далікатныя тканіны, гульня кантрастаў. Асабліва вылучыліся вобразы з паветрана-лёгкімі сукенкамі ў падлогу. А ўсе малюнкі былі створаны мастакамі эксклюзіўна для калекцыі CooCulte, што дазволіла ёй стаць па-сапраўднаму аўтэнтычнай і непаўторнай.

IMG_7454

Завяршыў чарговы дзень BFW паказам калекцыі «Кактэйль» ад расійскага fashion-холдынга Fabric Fancy. Адзенне, на думку яе стваральнікаў максімальна камфортнае. «Кактэйль» ад Fabric Fancy складаецца з фактурных спалучэнняў і вышыўкі - візітнай карткі брэнда. Асноўныя матэрыялы вяснова-летняй калекцыі - шоўк, бавоўна, шыфон і сетка - з лёгкай рукі дызайнераў ператварыліся ў жакеты, летнія паліто, сукенкі рознай даўжыні. А іх разнастайная стылістыка - ад яркіх вячэрніх кактэйльных сукенак, да сарафана з падтэкстам «à larusse» - цалкам адказвае філасофіі і назве калекцыі.

IMG_7522OI2A3783

Выбар рэдакцыі

Эканоміка

Хто выбраў год таму айчынную валюту, аказаўся ў выйгрышы. Куды ўкласці грошы зараз, каб атрымаць выгаду

Хто выбраў год таму айчынную валюту, аказаўся ў выйгрышы. Куды ўкласці грошы зараз, каб атрымаць выгаду

Знаёмства маладых людзей з першымі грашыма адбываецца дзіўным чынам.

Грамадства

Індыкатар жаночых праблем. Чаму ў дэкальтэ галоўнае не прыгажосць, а здароўе?

Індыкатар жаночых праблем. Чаму ў дэкальтэ галоўнае не прыгажосць, а здароўе?

Часта незразумелы «шарык» можа быць, напрыклад, фібрадэномай.

Грамадства

Калі дапамога патрэбна экстранна, яе заўсёды змогуць аказаць валанцёры Чырвонага Крыжа

Калі дапамога патрэбна экстранна, яе заўсёды змогуць аказаць валанцёры Чырвонага Крыжа

Гучны гул сірэны знянацку застаў пенсіянерку Веру Васільеўну дома.