Вы тут

Гандлёвае «Эльдарада»


У Мінску хутка з'явіцца першы ў краіне цэнтр зніжаных цэн

Цэнтр пастаянных распродажаў Leto, будаўніцтва якога набліжаецца да завяршэння ў Мінску, разлічаны на наведвальнасць каля 20 тысяч чалавек у дзень. Пра гэта паведамляе вядучы спецыяліст агенцтва «Твая сталіца» Аляксандр Вялікі.

10-25

Чакаецца, што гандлёвы цэнтр будуць наведваць каля 500 тысяч пакупнікоў у месяц. Больш высокі ў параўнанні са звычайнымі гандлёвымі цэнтрамі трафік павінна забяспечыць канцэпцыя аб'екта — продаж тавараў па зніжаных цэнах і правядзенне круглагадовых распродажаў. Адразу пасля адкрыцця кіруючая кампанія плануе разам з гандлёвымі аператарамі правесці серыю буйных зніжкавых акцый, каб прыцягнуць увагу пакупнікоў.

Жыхары сталіцы і прысталічча

Прагноз чаканай наведвальнасці гандлёвага цэнтра ўлічвае вопыт замежных аўтлетаў, магчымасці аб'екта і спецыфіку пакупніцкай актыўнасці ў Мінску. Асноўны трафік цэнтра, безумоўна, будуць даваць жыхары найбліжэйшых мікрараёнаў. Як лічыць спецыяліст, магчымасць сэканоміць на пакупках будзе прыцягваць людзей з іншых раёнаў сталіцы, а таксама жыхароў астатніх беларускіх гарадоў.

У цэнтры распродажаў адкрыецца каля 70 крам амаль 50 брэндавых сетак. У ім будуць працаваць як беларускія кампаніі, так і замежныя гандлёвыя аператары. Унутры аб'екта размесцяцца гіпермаркет, магазіны па продажы адзення, дзіцячых цацак, прамтавараў і г.д. Пры запаўненні гандлёвага цэнтра перавага аддавалася кампаніям, якія маюць вопыт або жаданне працаваць у фармаце зніжак і распродажаў.

Не надбаўкай, а аб'ёмам

Абслугоўваць гандлёвы цэнтр будзе кіруючая кампанія. Ёй жа трэба будзе адсочваць, каб аператары прытрымліваліся канцэпцыі — такая ўмова прадугледжана дагаворнымі абавязацельствамі. «Самае галоўнае для такога кшталту аб'ектаў — строга прытрымлівацца фармату. Каб не расчараваць наведвальнікаў, кожны аператар павінен прапаноўваць тавары па зніжаных цэнах, а прадаўцы павінны імкнуцца павялічваць выручку і прыбытак не за кошт памеру надбаўкі, а дзякуючы павялічэнню аб'ёмаў продажаў», — растлумачыў эксперт агенцтва.

Калі канкурэнцыя даспадобы

Прадстаўленыя ў Беларусі рытэйлеры сёння гатовы працаваць у фармаце нізкіх цэн. Канкурэнцыя сярод гандлёвых аператараў расце, а пакупніцкая здольнасць насельніцтва, наадварот, зніжаецца. Каб утрымаць долю на рынку і пазбегнуць прыкметнага падзення выручкі, гандлёвым аператарам нічога не застаецца, як змяншаць кошты, прапаноўваць зніжкі і праводзіць распродажы. У найбліжэйшыя год-паўтара кампаніі з гнуткай цэнавай палітыкай змогуць пашырыць свой уплыў на рынку за кошт менш кемлівых гульцоў.

Аб'ект за 40 мільёнаў

Спецыялісты сталічнага рынку камерцыйнай нерухомасці ўпэўнены, што гандлёвы цэнтр Leto будзе ўведзены ў эксплуатацыю ўжо гэтай вясной. Такая дысконтвёска ўжо пабудавана на праспекце Жукава паблізу адзінай у Мінску трохузроўневай развязкі. Забудоўшчыкам гандлёвага цэнтра агульнай плошчай 23,7 тысячы квадратных метраў выступае акцыянернае таварыства «Кіруючая кампанія холдынга «БелГАЗаўтасэрвіс». У будаўніцтва аб'екта ўжо ўкладзена каля 40 млн долараў.

Сяргей КУРКАЧ.

Даведка

Аўтлеты (або стокі) — гэта крамы, у якіх са зніжкамі прадаецца адзенне, абутак і аксесуары вядомых марак. Як правіла, гэта модныя рэчы мінулага ці пазамінулага сезона. У некаторых аўтлетах прадаюцца рэчы толькі аднаго брэнда, многія аб'ядноўваюць некалькі брэндаў падобнага ўзроўню пад адным дахам. Часта гэта дах простага будынка, рамантычнай старой фабрыкі, як у адным з аўт-летаў Цюрыха, або ангарнай канструкцыі. Часцей за ўсё, калі кажуць пра аўтлет, маюць на ўвазе outlet сenter — гэта цэлае сузор'е невялікіх крамак, аб'яднаных агульнай аўтлетнай ідэяй. У такой «вёсцы» можна правесці цэлы дзень, пераходзячы ад крамы да крамы з перапынкамі ў кавярнях і рэстаранчыках.

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Захаваць. Нельга знесці

Захаваць. Нельга знесці

Знакі прыпынку нарэшце расстаўлены.

Калейдаскоп

Усходні гараскоп на наступны тыдзень

Усходні гараскоп на наступны тыдзень

Стральцам на гэтым тыдні не трэба пераацэньваць сваіх магчымасцяў.