Вы тут

Работнікі сферы турызму адмаўляюцца ад звычайных кашуль і пінжакоў


Персанал «Беларустурыста» хутка апране новую карпаратыўную форму з нацыянальным каларытам.


Калі чалавек прыязджае ў краіну па справах, ён не заўсёды знаходзіць час бліжэй з ёй пазнаёміцца. На думку кіраўнікоў адзінай у Беларусі сеткі турыстычных прадпрыемстваў, новая форма супрацоўнікаў стане для бізнесмена адной з адметнасцяў, якую ён запомніць пасля візіту ў Сінявокую.

— Усе мы прывыклі, што ў гатэлях турыстаў сустракае адміністратар у дзелавым гарнітуры і ахоўнік, падобны вопраткай да міліцыянера. Безумоўна, кашуля і пінжак — нядрэнны выгляд, але нам хацелася, каб госць адразу зразумеў, што тут яго чакалі, тут яму рады. Пра гэта павінна сведчыць не толькі ўсмешка, але і ўвесь выгляд. Таму мы вырашылі аб'явіць конкурс «Адзенне і абутак карпаратыўнага стылю», які дапаможа стварыць вобраз беларускай гасціннасці. Давайце апранемся так, каб не спатрэбілася лішніх слоў, — заклікала генеральны дырэктар турысцка-экскурсійнага прадпрыемства «Беларустурыст» Людміла Сянькоўская.

Мяркуецца, што эскізы новай вопраткі з'явяцца ўжо ў канцы верасня. Час правядзення конкурсу таксама выбраны не выпадкова: гэты праект стане падрыхтоўкай да 2017 года, які Генеральная Асамблея ААН аб'явіла Міжнародным годам турызму.

Старшыня канцэрна «Беллегпрам» Мікалай Яфімчык звярнуў увагу, што тавары з беларускай сімволікай набіраюць папулярнасць у замежных турыстаў, бо госці едуць у краіну пераважна па экзотыку. Ён таксама адзначыў, што канцэрн сёння мае магчымасці на стварэнне такога буйнога заказу, як пашыў карпаратыўнай вопраткі для цэлай галіны паслуг.

Паўдзельнічаць у распрацоўцы стылю для беларускага турыстычнага персаналу можа кожны дызайнер. Людміла Сянькоўская параіла майстрам знайсці творчы падыход да задачы і адмовіцца ад стэрэатыпаў. Адзінае патрабаванне — адзенне павінна змяшчаць у сабе пэўную асаблівасць, якая дазволіць адразу пазнаць супрацоўнікаў «Беларустурыста», незалежна ад іх сферы дзейнасці.

Зацікаўлена конкурсам і адна з вядучых дызайнерак Беларусі Юлія Латушкіна:

— Я хачу звярнуць увагу калег на магчымасці, якія адкрывае ўдзел у распрацоўцы формы для турыстычнага сэрвісу. Для пераможцы гэта будзе адначасова і вялікая, цікавая праца, і падтрымка праверанага прадпрыемства, і пастаянныя заказы. Што тычыцца мастацкай часткі, то гасцей краіны абслугоўвае вялікая колькасць людзей: адміністратары, перакладчыкі, прыбіральшчыкі, экскурсаводы, афіцыянты, работнікі турыстычных бюро... На мой погляд, іх форма не павінна быць аднолькавай.Таму задача не проста ў стварэнні нейкага тыпу карпаратыўнай формы, а ў распрацоўцы цэлай калекцыі адзення.

Рагнеда ЮРГЕЛЬ

yurgel@zvіazda.by

Загаловак у газеце: Пазнаць краіну па адзенні

Выбар рэдакцыі

Моладзь

Аліна Чыжык: Музыка павінна выхоўваць

Аліна Чыжык: Музыка павінна выхоўваць

Фіналістка праекта «Акадэмія талентаў» на АНТ — пра творчасць і жыццё.

Калейдаскоп

Усходні гараскоп на наступны тыдзень

Усходні гараскоп на наступны тыдзень

На гэтым тыдні Цяльцы будуць проста незаменныя ўсюды, дзе іх ведаюць.

Грамадства

Курс маладога байца для дэпутата

Курс маладога байца для дэпутата

Аляксандр Курэц – самы малады народны выбраннік у сваім сельсавеце і адзіны дэпутат сярод сваіх калег па службе.