Вы тут

З 4 па 7 красавiка ўсе будуць на Тыдні Байнэту! А вы?*


Спяшайцеся - засталося менш за 50 квіткоў!


У гэтым годзе асноўная праграма канферэнцыі ўключае 4 паўнацэнныя дні маркетынгавага бязмежжа:

  • 4 красавіка: Маркетынг продажаў
  • 5 красавіка: Digital-marketing 1: прасоўванне ў інтэрнэце
  • 6 красавіка: Digital-marketing 2: SMM і вэб-аналітыка
  • 7 красавіка: Пошукавы маркетынг

І гэта яшчэ не ўсё!

  • 6 красавіка адбудзецца семінар ад Google, які правядзе Андрэй Ліпатцаў (Partner Development Manager, Switzerland): “Вэб-клініка сайта”, дзе будуць разгледжаны пытанні і тэхнікі вэб-распрацоўкі, юзабіліці, вэб-аналітыкі.

Мерапрыемства бясплатнае, але рэгістрацыя абавязковая. Больш інфармацыі тут.

Спікеры

Даклады рыхтуюць больш за 40 спікераў з Расіі, Швейцарыі, Украіны і Беларусі. Прычым многія з іх – прадстаўнікі буйных рэкламных агенцтваў і міжнародных digital-карпарацый, якія задаюць правілы гульні ў інтэрнэт-маркетынгу. Не абыдзецца канферэнцыя без такіх гігантаў, як Google, “Яндэкс”, “УКантакце”, MyTarget і г.д.

Усе спікеры рыхтуюць выступленні з улікам сучасных рэалій у беларускім бізнесе. Ніякіх рэкламных дакладаў і “вады” –  вы пачуеце толькі рэальныя кейсы, паспяховыя і не вельмі. А значыць, здолееце на падставе чужых памылак скласці для сябе план, як не дапусціць правалу ў сваёй справе.

Што вы атрымаеце, наведаўшы канферэнцыю:

  • спіс новаўвядзенняў ад пошукавых сістэм;
  • гатовыя рашэнні для мінімізацыі затрат на прасоўванне бізнесу;
  • разуменне, якія каналы змогуць прынесці прыбытак у 2017 годзе, а якія варта зусім выключыць з рэкламнага бюджэту;
  • максімальная колькасць дзейсных методык па продажах, адпрацоўцы пярэчанняў, утрыманні кліентаў і перагаворах.

Як зэканоміць на білетах

  • Купіць абанемент на ўсе 4 дні канферэнцыі – эканомія 85 рублёў. Абанемент дзейнічае на прад’яўніка.
  • Для ўдзельнікаў папярэдніх канферэнцый Webcom Media – зніжкі.
  • Удзельнічаць у актыўнасцях у групе Тыдня Байнэту ў Facebook – разыграем зніжкі і нават бясплатныя білеты.

Арганізатар канферэнцыі – Група кампаній Webcom Media. Агенцтва пошукавага маркетынгу №1 у Беларусі па выніках конкурсу “Выбар году” 2013–2016 гг.

Зарэгістравацца на канферэнцыю можна ўжо сёння на сайце bynetweek.by. Раім не цягнуць з рэгістрацыяй – засталося менш за 50 квіткоў!

Да сустрэчы на Тыдні Байнэту – 2017!

*На правах рэкламы

УНП 190437288

Выбар рэдакцыі

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.