Вы тут

Нацыянальны цэнтр маркетынгу і Савет па развіцці гандлю Ганконга падпісалі мемарандум аб узаемаразуменні


Дырэктар Нацыянальнага цэнтра маркетынгу Мікалай Барысевіч наведаў спецыяльны адміністрацыйны раён Ганконг, паведамілі БелТА ў НЦМ.


Фота: НЦМ

Ганконг з’яўляецца гандлёва-лагістычным хабам як для гандлю з КНР, так і з іншымі азіяцкімі краінамі. Эканамічная мадэль Ганконга грунтуецца на мудрым прынцыпе «адна дзяржава — дзве сістэмы» і даказала сваю эфектыўнасць. У той жа час рэгіён мае свае асаблівасці ў частцы вядзення бізнесу і патрабуе разумення спецыфікі работы ў ім.

Для стварэння ўмоў для аказання садзейнічання беларускім кампаніям у пашырэнні супрацоўніцтва з Ганконгам, у тым ліку праз удзел у выставачных мерапрыемствах, і аблягчэння доступу на яго рынак у рамках візіту Нацыянальным цэнтрам маркетынгу наладжана ўзаемадзеянне з China Hong Kong International Business Association, The Chinese Manufacturers’ Association of Hong Kong, Hong Kong Trade Development Council, буйным арганізатарам выставак і бізнес-мерапрыемстваў Comasia.

Таксама з Hong Kong Trade Development Council падпісаны мемарандум аб узаемаразуменні.

Выбар рэдакцыі

Грамадства

Пар­ты­зан­скі след у Бе­ла­рус­кай на­сту­паль­най апе­ра­цыі «Баг­ра­ці­ён»

Пар­ты­зан­скі след у Бе­ла­рус­кай на­сту­паль­най апе­ра­цыі «Баг­ра­ці­ён»

Ба­я­вое ўза­е­ма­дзе­ян­не най­вы­шэй­ша­га ўзроў­ню.

Грамадства

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

Якой павінна быць ежа для дзяцей: смачнай ці карыснай?

«Дзесяцігоддзі школьнае харчаванне нашых дзяцей будавалася на аснове зборніка рэцэптур».

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.