Вы тут

Мінскі аўтазавод прадставіў у Кіеве новы электробус


Мінскі аўтазавод прэзентаваў у Кіеве найноўшы электробус МАЗ 303Е10, створаны на базе аўтобуса трэцяга пакалення — МАЗ 303, паведамілі ў прэс-службе беларускага прадпрыемства.


Новая тэхніка аснашчана нямецкім электрарухавіком ZF CeTrax магутнасцю 300 кВт і з нізкім спажываннем электрычнасці. Запас ходу ў 280-320 км забяспечваюць батарэі ёмістасцю 412 А/г (285 кВт/г), а падзарадка займае 4-6 гадзін.

Габарыты транспартнага сродку адаптаваныя пад гарадскую сераду. Даўжыня — 12,43 м, шырыня — 2,55 м, а вышыня — 3,3 м. У салоне могуць размясціцца 72 пасажыры, з іх 30 — на сядзеннях. Электробус мае нізкую падлогу, вышыня ўваходу 320 мм ад зямлі, а адзін з уваходаў абсталяваны адкідным пандусам для зручнасці маламабільных груп насельніцтва. Усе шэрагі сядзенняў аснашчаны USB-партамі, каб пасажыры маглі зарадзіць у шляху смартфоны і планшэты.

МАЗ 303Е10 мае павялічаную плошчу панарамнага шклення, у салоне падтрымліваецца камфортны мікраклімат, дзякуючы наяўнасці кандыцыянера і ацяпляльнікаў. Каркас электробуса выраблены з нержавеючых труб, а вонкавая абліцоўка — алюміній і пластык. Батарэі разлічаны на 3 тыс. цыклаў зарадкі. Усяго ў электробуса 18 батарэй: 12 — на даху, 6 — у маторнай шахце, у адмысловым адсеку.

Вадзіцельскае месца абсталявана лічбавай панэллю прыбораў. На экране бачная кожная дэталь, уключаючы дадзеныя з датчыкаў дажджу, святла, сістэм бяспекі ECAS і EBS. Электроннае кіраванне забяспечвае аўтаматычную дыягностыку ўсіх бартавых сістэм.

Як распавялі ў прэс-службе, электробус будзе працаваць на звычайным кіеўскім маршруце. Яго будуць тэставаць, фіксаваць паказчыкі, вызначаць рэальны прабег ва ўмовах марознай зімы і ацяпляльнікаў, якія працуюць, а таксама дакладны час зарадкі. Па выніках выпрабаванняў гарадскія ўлады прымуць рашэнне аб мэтазгоднасці закупак такога віду тэхнікі для замены дызельных аўтобусаў у цэнтральнай частцы ўкраінскай сталіцы.

Мінскі аўтамабільны завод — адно з найбуйнейшых беларускіх машынабудаўнічых прадпрыемстваў, якое спецыялізуецца на выпуску велікагрузных аўтамабіляў, спецтэхнікі, аўтобусаў, тралейбусаў і прычапной тэхнікі. Гандлёвая марка МАЗ шырока вядомая ў СНД і далёкім замежжы. Тэхніка адпавядае экалагічным стандартам Еўра-5, 6. З канвеера завода сходзяць седлавыя цягачы, бартавыя аўтамабілі, шасі пад ўстаноўку рознага спецабсталявання — усяго больш за 500 мадэляў і мадыфікацый.

Выбар рэдакцыі

Энергетыка

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

Беларусь у лідарах па энергаэфектыўнасці

А сярод краін ЕАЭС — на першым месцы.